تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32756.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اتحادیه اروپا و ضرب الاجل یک ساعته حذف مطالب افراطی از شبکه های اجتماعی

کمیسیون اروپا معتقد است که تلاش کافی برای پاکسازی پلتفرم های اجتماعی از مطالب افراطی صورت نگرفته است. دسترسی آزاد بنیادگرایان و گروه های تروریستی مختلف به شبکه های اجتماعی و حضور مخاطبان پرشمار این ...

کمیسیون اروپا معتقد است که تلاش کافی برای پاکسازی پلتفرم های - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اجتماعی از مطالب افراطی صورت نگرفته است.

دسترسی آزاد - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بنیادگرایان و گروه های تروریستی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مختلف - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به شبکه های اجتماعی و حضور مخاطبان پرشمار این - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سایت ها را به گزینه ای محبوب برای انتشار مطالب جنجال برانگیز و انحرافی تبدیل کرده است. برای مثال گروه تروریستی داعش از فیسبوک و توییتر برای اشاعه تفکرات افراطی و حتی جذب نیروهای تازه نفس استفاده می کرد.

گوگل مدعی است ۹۰ درصد از ویدیوهایی مرتبط به تروریسم یوتیوب به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - صورت خودکار حذف می شوند

اتحادیه اروپا  قبلا از شبکه های اجتماعی خواسته بود به صورت داوطلبانه و در اسرع - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - وقت محتوای - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شامل تبلیغ گروه های تروریستی، دعوت به خشونت، مطالب غیر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اخلاقی درباره کودکان، نقض کپی رایت و محصولات جعلی را پاکسازی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کنند.تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقیاین کمیسیون حالا از برنامه های خود برای پیاده سازی طرحی خبر داده که بر اساس آن شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، توییتر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و یوتیوب تنها ۶۰ دقیقه برای حذف محتوای افراطی و تروریستی زمان خواهند داشت.

پیشنهاد قبلی اتحادیه اروپا بر ایجاد سیستم های شفاف - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و ساده ای مبتنی بود که به کاربران اجازه گزارش محتوای غیر قانونی را می داد. در این طرح گزارشات موثق کاربران، بررسی این گزارشات - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - توسط - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - افراد و ابزارهایی برای کنترل محتوا در کنار هم به حذف مطالب افراطی منجر می شوند.

به گفته یکی از مقامات ارشد اتحادیه اروپا طرح پیشنهادی هنوز به قوت خود باقی است و در صورت موافقت مقامات مربوطه قانون حذف یک ساعته هم به آن اضافه خواهد - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شد.

اروپایی ها در حالی این ادعا را مطرح کرده اند که از نظر شرکت های فناوری ابزارهای خودکار به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خوبی از پس کنترل محتوای افراطی برآمده اند. برای مثال گوگل مدعی است که ۹۰ درصد از ویدیوهایی مرتبط به تروریسم یوتیوب به صورت خودکار شناسایی و حذف می شوند. با این حال - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مطالعه جدیدی که توسط CEP صورت گرفته حاکی از این است که ویدیوهای داعش تا چندین ساعت پس از انتشار هنوز هم در یوتیوب در دسترس قرار دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گندم نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام تعمیرگاه شما سه سهند سرویس دهی داره
پاسخ: بله در سه شهر سهند خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone