تعمیرات یخچال هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32764.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تخلیه اپل استور به خاطر ترس از انفجار آیپد

بعدازظهر روز گذشته فروشگاه اپل در آمستردام هلند به خاطر افزایش حرارت باتری آیپد و بیم از انفجار آن تخلیه شد. یکی از کارکنان این فروشگاه برای جلوگیری از انفجار آیپد آن را درون سطلی ...

بعدازظهر روز گذشته فروشگاه اپل در آمستردام هلند به خاطر افزایش حرارت باتری آیپد و بیم از انفجار آن تخلیه شد.

یکی از کارکنان این فروشگاه برای جلوگیری از انفجار - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آیپد آن را درون سطلی پر از - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شن قرار داد که خوشبختانه مانع از آسیب دیدن دیگر کارکنان شده است.

با این حال سه نفر از افراد حاضر در محل که مشخص - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نیست جزو پرسنل یا مشتریان فروشگاه بوده اند، از مشکلات تنفسی خبر داده - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اند. از آنجا که دودی در محل مشاهده نشده احتمال دلیل این مساله نشتی باتری آیپد به دلیل افزایش حرارت و فشار داخلی و در نتیجه انتشار بخارهای سمی بوده است.تعمیرات یخچال هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقیدر ساعت ۲:۲۰ بعدازظهر به وقت محلی آتش نشانی در محل حاضر شده و ۴۰ بعد پس از اطمینان از رفع خطر اجازه بازگشت به کارکنان را داده اند.

این نخستین بار نیست که شاهد وقوع چنین رویدادهایی هستیم و پیش از این در زوریخ هم حادثه ای مشابه روی داد. قبل از - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آن هم آتش گرفتن یک آیفون طی پروازی به مقصد هوایی باعث شد که برخی از ممنوع شدن ورود این گوشی ها به هواپیما سخن به میان آورند.

این مسائل باعث شده که اپل برای تعویض باتری مدل های قدیمی تخفیف در نظر بگیرد. ظاهرا کاربران بسیاری علی رغم - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مواجه بودن با مشکل باتری به دلیل هزینه بالا از تعویض این قطعه خودداری کرده بودند چون پس از ارائه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تخفیف از سوی اپل نمایندگی های این شرکت با هجوم کاربرانی مواجه شد که خواهان تعویض باتری موبایل هایشان بودند.

مدل آیپد مورد بحث تاکنون اعلام نشده اما از آنجا که ظرفیت باتری تبلت های اپل چندین برابر از آیفون ۶ اس حادثه زوریخ - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بیشتر است، قرار دادن آن در سطل شن از سوی کارمند فروشگاه اقدامی هوشمندانه به نظر می رسد.

 

تماشا کنید: انفجار باتری آیفون به علت گاز گرفتن با دندان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone