🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17418.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به اپل آیپد ایر ۴ [تماشا کنید]

اپل چند روز پیش از آیپد ایر ۴ مجهز به چیپست ۵ نانومتری A14 Bionic رونمایی کرد و حالا شاهد انتشار ویدیوهای نگاه نزدیک به این تبلت قدرتمند هستیم. نسل جدید آپید ایر ماه آینده ...

اپل چند روز پیش از آیپد ایر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تویسرکان استان همدان - ۴ مجهز به چیپست ۵ نانومتری A14 Bionic رونمایی کرد و حالا شاهد انتشار ویدیوهای نگاه نزدیک به این تبلت قدرتمند هستیم.

نسل جدید آپید ایر ماه آینده میلادی عرضه خواهد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تویسرکان استان همدان - شد، اما اپل اهالی رسانه‌های چینی را به یک رویداد مخصوص دعوت و امکان تجربه کار با آیپد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تویسرکان استان همدان - ایر ۴ و آیپد ۸ را پیش از عرضه به بازار برای آن‌ها فراهم کرده است. در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تویسرکان استان همدان - ویدیوهای منتشر شده روی آیپد ایر ۴ به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تویسرکان استان همدان - عنوان یکی از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تویسرکان استان همدان - محصولات اصلی مراسم اخیر اپل تمرکز شده است.

در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تویسرکان استان همدان - یکی از این ویدیوها شاهد نمایش نحوه کار سنسور تاچ آیدی نسل جدید آیپد ایر هستیم که درون دکمه پاور قرار گرفته، چرا که این تبلت فاقد دکمه هوم و همچنین سیستم فیس آیدی موجود در آیپد پرو جدید است. برای اولین بار شاهد استفاده از تاچ آیدی در دکمه‌ای غیر از دکمه هوم در محصولات مجهز به سیستم عامل iOS هستیم.

آیپد ایر ۴ و آیپد پرو - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تویسرکان استان همدان - ۲۰۲۰ از نظر ابعاد فیزیکی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد. نسل جدید آیپد ایر به نمایشگر ۱۰.۹ اینچی مجهز شده که حاشیه‌های اطراف آن نسبت به صفحه نمایش ۱۱ اینچی آیپد پرو ضخیم‌تر است.

در ویدیوهای منتشر شده شاهد نمایش رنگ‌های جدید نسل چهارم آیپد ایر هستیم که اپل نیز در مراسم خود به آن‌ها اشاره کرده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تویسرکان استان همدان - بود. این تبلت قدرتمند در رنگ‌های جدید رزگلد، سبز و آبی آسمانی قابل سفارش خواهد بود.

نسل چهارم آیپد ایر با تجهیزات آیپد پرو شامل اپل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تویسرکان استان همدان - پنسل ۲ و همچنین مجیک کیبورد با ترک پد سازگار خواهد بود و حتی لاجیتک کیبورد فولیو تاچ همراه با ترک پد برای آن معرفی کرده است. این تبلت به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی مجهز شده است.

در حالی که هم اکنون امکان سفارش نسل هشتم آیپد وجود دارد، پیش فروش نسل جدید آیپد ایر از ماه آینده میلادی با قیمت پایه ۵۹۹ دلار آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone