تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16606.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ساترا ۱۵ رسانه نقض کننده مالکیت معنوی را مسدود کرد

ساترا پس از دریافت شکایت از سوی شرکت دارای حق پخش قانونی یکی از سریال‌های پخش شده در نمایش خانگی، ۱۵ سایت و اپلیکیشن منتشرکننده غیرمجاز این سریال را مسدود کرده است. شرکت دارای حق ...

ساترا پس از دریافت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کازرون استان فارس - شکایت از سوی شرکت دارای حق پخش قانونی یکی از سریال‌های پخش شده در نمایش خانگی، ۱۵ سایت و اپلیکیشن منتشرکننده غیرمجاز این سریال را مسدود کرده است.

شرکت دارای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کازرون استان فارس - حق پخش سریال «آقازاده» شکایتی مبنی بر انتشار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کازرون استان فارس - غیرقانونی سریال، توسط تعدادی از سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها به معاونت تدوین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کازرون استان فارس - مقررات و امور حقوقی ساترا ارائه کرد. بر اساس این شکایت، حق پخش سریال در اختیار این شرکت بوده ولی سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متعددی به صورت غیرقانونی اقدام به انتشار آن کرده و موجب ایجاد خسارت به مالکان و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کازرون استان فارس - صاحبان محتوا شده‌اند.

در پی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کازرون استان فارس - وصول این شکایت، معاونت تدوین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کازرون استان فارس - مقررات و امور حقوقی پس از بررسی ادله ارائه شده و برقراری ارتباط با رسانه‌های متخلف، در نهایت به علت اهمیت مالکیت فکری و حقوق صاحبان آثار و فعالان صنعت صوت و تصویر و به منظور ایجاد بازار سالم، نسبت به مسدودسازی سایت‌های متخلف اقدام کرد.

ساترا در گزارشی اعلام کرده از این پس افراد یا شرکت‌های دارای حق مالکیت فکری محتواهای صوتی و تصویری می‌توانند با فرآیندهای ساده‌تر و سریع‌تری نسبت به احقاق حقوق خود و برخورد با رسانه‌های غیرمجاز منتشرکننده آثار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کازرون استان فارس - خود در فضای مجازی، اقدام کنند.

با این وجود باید گفت که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کازرون استان فارس - پخش فیزیکی نسخه‌های قاچاقی و دانلود نسخه‌های غیرقانونی سریال‌ها و فیلم‌های نمایش خانگی از بستر بسیاری از شبکه‌های اجتماعی همچنان پابرجاست و کنترل برخی از این کانال‌ها از دسترس ساترا نیز خارج است. اما اگر سایت دانلود فیلم و سریالی اقدام به پخش سریالها و محصولات نمایش خانگی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کازرون استان فارس - بدون گذاشتن لینک دانلود قانونی این محصولات کند، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کازرون استان فارس - ساترا آن‌ها را مسدود می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone