تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10381.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اولین تصاویر زنده اپل واچ سری ۷ پیش از عرضه منتشر شد

اپل واچ سری ۷ چند هفته پیش معرفی شد و اگرچه تاریخ دقیق عرضه‌اش اعلام نشده، اما گزارش‌ها از آغاز پیش فروش آن از پایان هفته جاری خبر می‌دهند. حالا اولین تصاویر زنده این ساعت ...

اپل واچ سری ۷ چند هفته پیش معرفی شد و اگرچه تاریخ دقیق عرضه‌اش اعلام نشده، اما گزارش‌ها از آغاز پیش فروش آن از پایان هفته جاری خبر می‌دهند. حالا اولین تصاویر زنده این ساعت هوشمند منتشر شده‌اند که عرضه آن در آینده نزدیک را قوت می‌بخشند.

این تصاویر در یک - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - گروه فیسبوک برای علاقه‌مندان به اپل واچ منتشر شد، اما پس از مدتی از روی این شبکه اجتماعی پاک شدند. در پوستر مربوط به این پست نوشته شده بود منتشرکنندگان آن با یک اپراتور کار می‌کنند که مشغول آزمایش اپل واچ سری ۷ پیش از آغاز فروش آن در پاییز است.

همانطور که می‌دانید، اپل در رویداد «کالیفرنیا استریمینگ» از جدیدترین ساعت هوشمندش رونمایی کرد، اما تمام تصاویری که تا به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - امروز از آن منتشر شده بودند، مربوط به بخش بازاریابی و تبلیغاتی بودند. عکس‌های امروز برای اولین بار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - این ساعت هوشمند را در دنیای واقعی به تصویر می‌کشند و می‌توانیم به نمایشگر بزرگتر و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - حاشیه‌های اندک اطراف آن نگاه کنیم.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بانه استان کردستان
تصویر تبلیغاتی اپل واچ سری ۷

اگرچه ساعت هوشمند جدید کوپرتینویی‌ها حاشیه‌های کمی اطراف نمایشگرش دارد، اما برخلاف شایعات با لبه‌های تخت روبه‌رو نیستیم. گوشه‌های اپل واچ سری ۷ نسبت به نسل‌های قبل گردتر شده‌اند که ارتباط - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - بهتر نمایشگر و بدنه را در پی دارد.

در کنار نمایشگر بزرگتر، این ساعت هوشمند از استاندارد IPX6 برای مقاومت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - بهتر در برابر نفوذ آب و گرد و غبار همبهره می‌برد. با این وجود، ظاهرا قطعات داخلی‌اش تغییری نکرده و شاهد استفاده از تراشه یکسان با نسل - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - گذشته‌اش هستیم.

برای اطلاع دقیق‌تر از تغییرات سخت افزاری باید منتظر عرضه اپل واچ سری 7 و بررسی آن باشیم. این احتمال وجود دارد که برخلاف گزارش‌های اخیر، - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - کوپرتینویی‌ها از تراشه متفاوتی در ساعت هوشمند جدیدشان استفاده کرده باشند، هرچند در اینصورت چندین بار در مراسم معرفی‌اش به چنین موضوعی اشاره می‌کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone