تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10383.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

موتور جستجوی گوگل دیگر از اینترنت اکسپلورر ۱۱ پشتیبانی نمی‌کند

موتور جستجوی گوگل از امروز از مرورگر اینترنت اکسپلورر ۱۱ پشتیبانی نمی‌کند. با این حساب، پایان عصر مرورگری که اولین بار با ویندوز ۸.۱ منتشر شد و حالا جای خود را به مایکروسافت اج داده، ...

موتور جستجوی گوگل از امروز از مرورگر اینترنت اکسپلورر ۱۱ پشتیبانی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آمل استان مازندران - نمی‌کند. با این حساب، پایان عصر مرورگری که اولین بار با ویندوز ۸.۱ منتشر شد و حالا جای خود را به مایکروسافت اج داده، رقم خواهد خورد.

بر اساس اعلام یکی از توسعه‌دهندگان گوگل به نام Malte Ubi در توییتر، گوگل سرچ دیگر از اینترنت اکسپلورر ۱۱ پشتیبانی نمی‌کند. - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آمل استان مازندران - این توسعه‌دهنده ضمن ابراز خوشحالی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آمل استان مازندران - برای اعلام این خبر، می‌گوید حالا زمان آن رسیده که به مدیران خود اطلاع دهید - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آمل استان مازندران - تا تغییرات لازم را اجرا کنند.

بر اساس این توییت، گوگل محاسباتی انجام داده که آن‌ها را به این نتیجه رسانده به پشتیبانی از این نرم‌افزار پایان دهند. آن‌ها احتمالا در نظر گرفته‌اند که هزینه ادامه پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر ۱۱ در مقایسه با ارزش حفظ کاربرانی که از این مرورگر استفاده می‌کنند، چقدر است.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آمل استان مازندران

حالا کاربران IE11 که اقدام به جستجو در گوگل می‌کنند با نسخه‌ای از این موتور جستجو روبرو می‌شوند که حالت قدیمی و ساده دارد. این نسخه فاقد امکانات مدرن گوگل است و ظاهر جذابی ندارد، ولی حداقل می‌تواند کار کسانی را راه بیندازد که نمی‌توانند از کروم، اج و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آمل استان مازندران - فایرفاکس استفاده کنند.

حالا در صورتی که با اینترنت اکسپلورر ۱۱ گوگل را باز کنید، نصب مرورگر کروم به شما توصیه می‌شود، اما اگر ترجیح می‌دهید می‌توانید از مرورگر اج هم استفاده کنید. این نرم‌افزار در حال حاضر برای ویندوز ۷، ویندوز ۸ و ویندوز ۱۰ موجود است.

با توجه به اینکه گوگل بزرگ‌ترین موتور جستجوی دنیاست و بسیاری از فعالیت‌های روزمره کاربران از طریق این سرویس انجام می‌شود، توقف پشتیبانی از این - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آمل استان مازندران - مرورگر می‌تواند چالش‌های زیادی برای کاربران این مرورگر ایجاد کند.

اینترنت اکسپلورر ۱۱ آخرین - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آمل استان مازندران - نسخه اینترنت اکسپلورر بود که در سال ۲۰۱۵ با مرورگر مایکروسافت اج جایگزین شد. این نرم‌افزار با ویندوز ۱۰ به بازار آمد و در ادامه به موتور کرومیوم مجهز شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone