تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10384.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تجهیز ورزشگاه‌های ایران به VAR توسط همراه اول؛ حضور کمک داور ویدئویی از بازی با کره

تفاهم‌نامه همکاری بین همراه اول و فدراسیون فوتبال با هدف توسعه خدمات هوشمند و سرویس‌های دیجیتال امضا و گام نخست تعهدات با اجرای پروژه VAR در ورزشگاه آزادی برداشته و طبق وعده مدیرعامل همراه اول، ...

تفاهم‌نامه همکاری بین همراه اول و فدراسیون فوتبال با هدف توسعه خدمات هوشمند و سرویس‌های دیجیتال امضا و گام نخست تعهدات با اجرای پروژه VAR در ورزشگاه آزادی برداشته و طبق وعده مدیرعامل همراه اول، این سرویس در بازی ایران و کره‌جنوبی فعال خواهد شد.

به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تفاهم‌نامه همکاری همراه اول و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی در راستای توسعه فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی ظهر امروز با حضور «مهدی اخوان بهابادی» مدیرعامل همراه اول و «شهاب الدین عزیزی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - خادم» رئیس فدراسیون فوتبال امضا شد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - تا پس از این شاهد نقش - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - آفرینی بیشتر و موثرتر این فدراسیون در بهره‌مندی و به کارگیری از فناوری‌های روز دنیا باشیم.

حل چالش VAR و تجهیز 12 استادیوم - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - کشور

اخوان بهابادی در این مراسم با اشاره به جایگاه همراه اول به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران و خاورمیانه اظهار کرد: «همراه اول توجه ویژه‌ای به توسعه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - سرویس‌های دیجیتال داشته و امروز هم با امضای این تفاهم‌نامه، خدمات جدید دیجیتال - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - به حوزه فوتبال کشور راه می‌یابد.»

او وعده داد برای بازی ایران با کره‌جنوبی در راستای مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022، از تکنولوژی VAR استفاده شود: «با توجه به اینکه موضوع VAR در کشور تبدیل به یک چالش شده بود، ان شاءالله با اقدامی که در حوزه توسعه زیرساخت‌ها و این تکنولوژی داشتیم، در بازی تیم ملی کشورمان که طی روزهای آتی میزبان تیم کره جنوبی است، بتوانیم این سرویس را فعال کنیم.»

مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه سرویس‌های زیرساختی این خدمت را همراه اول ارائه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - می‌کند ابراز - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - امیدواری کرد تا ابتدای سال 1401 بتوان 12 استادیوم کشور را به زیرساخت ارتباطی مورد نیاز برای ارائه سرویس VAR تجهیز کرد. طبیعتا این اقدام نقش قابل - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - توجهی در دقت داوری و قضاوت‌ها خواهد داشت.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی

اخوان بهابادی اشاره‌ای هم به برگزاری لیگ فوتبال مجازی به عنوان یکی دیگر از - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - موضوعات تفاهم با فدراسیون فوتبال داشت و ابراز کرد: «تصور می‌کنیم برگزاری این لیگ مجازی بتواند - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - جذابیتی در حد و اندازه لیگ واقعی داشته باشد و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - باعث شور و نشاط روزافزون جوانان و نوجوانان شود.»

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران سامانه‌های هواداری طرح ریزی شده را نیز اقدامی دیگر در راستای ابراز هیجانات و همچنین حمایت از تیم‌های محبوب هواداران دانست و خاطر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - نشان کرد: «با امضای این تفاهم نامه، فعالیت های مختلفی را در بستر فضای مجازی با فدراسیون - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - فوتبال شروع می کنیم که به نتایج مثبت آن بسیار امیدوار هستیم.»

همراه اول در پروژه VAR ذینفع نیست

در ادامه این مراسم رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه دنبال اقتصادی کردن منافع فوتبالی هستیم، اظهار کرد: «جای تشکر بسیار از همراه اول - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - دارد که در توسعه بستر سرویس VAR به جامعه فوتبال کمک کردند؛ به زودی تیم مدیریتی از هیئت لایسنس VAR نیز جهت تایید وارد ایران می‌شود.»

وی با بیان اینکه همراه اول در پروژه VAR ذینفع نیست و این سرویس متعلق به مردم ایران است، گفت: «این شرکت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - سابقه تاریخی همکاری با سازمان - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - لیگ را دارد؛ بنابراین همراه اول از شرکای ما در برگزاری لیگ خواهد بود.»

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی

عزیزی خادم اقدامات مشترک در فضای مجازی را نیز گامی در جهت توسعه عدالت و بهره‌مندسازی مناطق غیربرخوردار از ظرفیت‌های فوتبال ملی دانست.

گفتنی است، این تفاهم‌نامه که همزمان با رویداد دوره توجیهی و دانش‌افزایی پیش فصل داوران لیگ - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - برتر و با حضور داوران کشور به امضا رسید، در بخش «موضوع» علاوه بر تصریح در تشکیل شرکتی مشترک با سهامداری طرفین تفاهم به منظور انجام فعالیت‌های مرتبط با فضای مجازی، بر مفادی همچون ایجاد و توسعه زیرساخت انتقال داده‌ها و اطلاعات سامانه کمک داور ویدئویی (Video Assistant Referees)، ایجاد و توسعه سامانه لیگ فوتبال مجازی، ایجاد و توسعه سامانه‌های هواداری و وفاداری در بستر کانال‌های همراه اول اشاره شده است.

بر این اساس، همراه اول برای نخستین بار طراحی معماری موردنیاز جهت توسعه زیرساخت‌های سامانه VAR مطابق با نیازمندی‌های فنی ارائه شده توسط فدراسیون فوتبال را انجام خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone