تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10385.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

یک باگ موجب پرداخت اشتباهی ۹۰ میلیون دلار به کاربران پروتکل دیفای Compound شد

حدود ۹۰ میلیون دلار به اشتباه میان کاربران شبکه امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای Compound توزیع شده و حالا موسس این پروتکل از کاربران خواسته تا داوطلبانه این توکن‌ها را برگردانند. البته او تهدید کرده ...

حدود ۹۰ میلیون دلار به اشتباه میان کاربران شبکه امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای Compound توزیع شده و حالا موسس - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - این پروتکل از کاربران خواسته تا داوطلبانه این توکن‌ها را برگردانند. البته او تهدید کرده که اگر سرمایه‌ها برگشت داده نشوند، آن‌ها را به اداره مالیات گزارش خواهد کرد.

به گزارش CNBC، پروتکل مبادلات مالی غیرمتمرکز Compound پس از یک آپگرید اشتباه حدود ۹۰.۱ میلیون دلار سرمایه را میان کاربران خود پخش کرد. اکنون بنیان‌گذار این پروتکل از کاربران خواسته تا داوطلبانه رمزارزها را برگردانند. «رابرت لشنر» می‌گوید: «اگر اشتباها مقدار زیادی COMP از پروتکل Compound دریافت کرده‌اید، لطفا آن را برگردانید.»

لشنر در ادامه پیشنهاد داد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - کاربران ۱۰ درصد از این مبالغ دریافتی را برای خودشان نگه دارند و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - مابقی پول را پس بدهند، در غیر این صورت گزارش این سرمایه‌ها به اداره مالیات ارسال می‌شود و بخش زیادی از این پول به دولت می‌رسد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آمل استان مازندران

به دنبال انتشار این خبر، قیمت توکن Compound حدود ۱۳ درصد ریزش پیدا کرد. در حال حاضر مشخص نیست که کاربران حاضر خواهند شد که میلیون‌ها دلار از سرمایه این شبکه را برگردانند یا - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - نه، اما اگر سابقه رفتار کاربران در فضای رمزارزها را ملاک قرار دهیم، احتمالا شاهد برگرداندن سرمایه به شبکه خواهیم بود.

«مودیت گوپتا»، محقق امنیتی بلاکچین می‌گوید: «پروتکل DeFi دیگری به نام Alchemix هم چند ماه پیش با شرایطی مشابهی روبرو شد و به اشتباه بیشتر از آن‌چه که باید به کاربران پاداش داد. ولی تقریبا همه کسانی که پول اضافی گرفته بودند، سرمایه‌ها را برگرداندند.» البته - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - تفاوت این بود که در ماجرای - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - قبلی پای ۴.۸ میلیون دلار پول وسط بود.

پروتکل Compound چند روز پیش آپگریدی منتشر کرد که قرارداد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - جدید Comptroller آن باگ داشت. این - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - باگ باعث شد برخی از کاربران بیش از حد COMP دریافت کنند. لنشر می‌گوید هیچ کنترل مدیریتی یا ابزاری برای غیرفعال‌سازی توزیع توکن‌ها وجود ندارد، چون اعمال تغییر روی پروتکل نیازمند یک فرآیند ۷ روزه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آمل استان مازندران - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone