🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  4. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  5. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36170.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی پروژکتور ۶۲۵ دلاری MIJIA را معرفی کرد

چند وقتی است که شیائومی با عرضه‌ی پروژکتور Mi Laser با روشنایی ماکزیمم ۵ هزار لومن، رسماً به دنیای پروژکتور‌ها وارد شده‌ است. این پروژکتور با قیمت ۱۵۰۰ دلاری‌اش سر و صدای زیادی به پا ...

چند وقتی است که شیائومی با عرضه‌ی پروژکتور Mi Laser با روشنایی ماکزیمم ۵ هزار لومن، رسماً به دنیای پروژکتور‌ها وارد شده‌ است. این پروژکتور با قیمت ۱۵۰۰ دلاری‌اش سر و صدای زیادی به پا کرد و عنوان گرانترین محصول شیائومی را از آن خود نمود. حال این کمپانی چینی یک نسخه‌ی ارزانتر از این پروژکتور را با نام MIJIA عرضه نموده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی

پروژکتور MIJIA قادر است که از فاصله ی سه متری پرده‌ی نمایش، تصویر‌ها را به وسعت ۴۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - تا ۱۲۰ اینچ  نمایش دهد و به نرخی معادل ۶۲۵ دلار عرضه می‌شود که در مقایسه با پروژکتور Mi - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - Laser و دیگر رقبای همتایش، ارزانتر است.

این پروژکتور به همراه ۲.۰۷ میلیون لنز بازتابنده عرضه شده و از یک روش هدایت نور منحصر به فرد بهره می‌برد که می‌تواند درجه روشنایی را تا ۵ درصد افزایش دهد. - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - همچنین این گجت از دانه‌های لامپ‌ OSRAM’s P1W/A استفاده می‌کند - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - که قادر است روشنایی ۸۰۰ لومن و عمر ۱۰ ساله را برای این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - گجت به ارمغان آورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی

پروژکتور یاد شده از فرمت HDR10 پشتیبانی می‌کند که این مسئله موجب می‌شود تصاویر به نمایش گذاشته شده از تصویر با کیفیت‌تر و شفافتری برخوردار شوند.

علاوه بر این پروژکتور MIJIA از دو اسپیکر ۱۰ واتی به بزرگی ۲ اینچ بهره می‌برد و می‌تواند یا استفاده از آن‌ها افکت‌های صوتی سینمایی مناسبی فراهم آورد. ضمن اینکه قابلیت فوکوس خودکار در این گجت تعبیه شده که می تواند فاصله را تا پرده‌ی نمایش سنجیده و طی سه ثانیه‌ فوکوس مناسب را فراهم آورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی

شیائومی سیستم نرم‌‌افزاری PatchWall به کار رفته در تلویزیون‌های سری می را - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - در گجت یاد شده نصب کرده و به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - همین دلیل کاربران قادرند با صدایشان پروژکتور MIJIA را کنترل کنند. این پروژکتور قرار است روز یازدهم خرداد ماه برای علاقه‌مندان به این نوع دستگاه‌ها عرضه گردد.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به ویدیو پروژکتور اکسپریا تاچ سونی

- تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محلات استان مرکزی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone