🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  2. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  5. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36171.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

صدای شما: چرا رانندگان تاکسی‌های آنلاین پول نقد می‌خواهند؟

پول نقد همراهتان نیست و خیلی هم خسته هستید یا عجله دارید، عابربانکی هم تا شعاع چند کیلومتری‌تان نیست و نمی‌دانید اگر هم عابر بانکی هست، دقیقا کجاست. از یک برنامه تاکسی اینترنتی استفاده می‌کنید ...

پول نقد همراهتان نیست - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - و خیلی هم خسته هستید یا عجله دارید، عابربانکی هم تا شعاع چند کیلومتری‌تان نیست و نمی‌دانید اگر هم عابر بانکی هست، دقیقا کجاست. از یک - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - برنامه تاکسی اینترنتی استفاده می‌کنید و - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - وقتی ماشین آمد، خودتان را داخل آن می‌اندازید. بعد از گذشت چند دقیقه باز یادتان - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - میفتد که پول نقد ندارید و تصمیم به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - پرداخت آنلاین هزینه سفر می‌گیرید و راننده که زیرچشمی موبایلتان را می‌پاید - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - ناگهان می‌گوید: «قربون دستت، پرداخت آنلاین نزن، نقدی حساب کن.»

راننده حاضر است حتی راهش را - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - کج کند و دقایقی دم یک عابر بانک بایستد تا شما پول نقد بگیرید و به او بدهید و حتی اگر در اعتبارتان مبلغی از قبل باشد هم اصرار می‌کند که: «بزار برای یه سفر دیگه‌ات، با من یکی لطفا نقد حساب کن.» در نهایت مجبور می‌شوید با راننده به شکل نقد حساب کنید اما آیا راننده‌ها واقعاً مجاز به انجام چنین کاری هستند؟

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس

یکی از خوانندگان دیجیاتو به نام امین در ایمیل خود هم این مشکل را برای ما بازگو کرده و می‌گوید که بارها با همین مشکل مواجه شده:

«گاهی رانندگان کوتاه می‌آیند و گاهی هم من. - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - اما اینکه حدودا هربار این مکالمه بین من و راننده رد و بدل می‌شود، خوشایند - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - نیست و نمی‌توان گفت که راننده‌ها هم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - حق ندارند چرا که به گفته خودشان تسویه حساب با آنها دیر و نادرست انجام می‌شود. چرا این مشکل قدیمی حل نمی شود تا نه راننده و نه مسافر در چنین شرایطی قرار نگیرند؟»

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس

روابط عمومی اسنپ در گفتگو با دیجیاتو روش پرداخت کرایه‌ها را بر اساس پرداخت پایا و طبق قوانین و روال‌ بانک مرکزی معرفی می‌کند و می‌گوید که در ساعات ابتدایی همان روز پول رانندگان از حساب اسنپ کسر و وارد چرخه تسویه حساب بین دو بانک مبدا و مقصد می‌شود:

«طی ماه‌های اخیر نظام بانکی کشور دستخوش تغییراتی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - شده و بر اساس این تغییرات چرخه‌های پایا که ۷ مرتبه بود به یک مرتبه تقلیل پیدا کرده است. به این ترتیب تمام پرداخت‌ها راس ساعت ۱۵:۴۵ به بانک مقصد می‌رسد و اکثر رانندگان ما حدود ساعت ۱۶ پولشان را دریافت می‌کنند. اگر راننده‌ای وجود دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - که پولش را همان روز دریافت نمی‌کند باید گفت که این مشکل به بانک مقصد برمی‌گردد و نه ما.»

اسنپ تعطیلی بانک‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - در روزهای تعطیل را عامل وقفه پرداختی‌ها در تعطیلات می‌داند و تاکید می‌کند که این موضوع برخلاف شایعات اشتباه، 5شنبه‌ها و روزهای قبل از تعطیلی رخ نمی‌دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس

اسنپ تایید می‌کند که 10 - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - هزار تومان به عنوان اعتبار برای کسر کمیسیون‌ سفرهای نقدی راننده را همیشه نگه می‌دارد و برداشت این مبلغ برای راننده میسر نیست. او درضمن تاکید می‌کند که راننده در هیچ حالی نباید نحوه پرداخت سفر را برای مسافر معین کند:

«طبق قوانین اسنپ راننده اجازه مشخص کردن نحوه پرداخت مسافر را ندارد و مسافر در صورت مواجه شدن با چنین درخواستی می‌تواند پشتیبانی را در جریان موضوع بگذارد. پشتیبانی پس از دریافت گزارش شکایت، بسته به نوع آن موضوع را رسیدگی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - و مرتفع می‌کند. در این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - مرحله پس - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - از صحبت مجدد با مسافر و راننده در صورت تایید تخطی راننده با وی برخورد صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - می‌گیرد. برخورد می‌تواند تذکر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - و درج در پرونده تا اخذ تعهدنامه و در موارد جدی‌تر قطع همکاری موقت یا دائم باشد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس

از سوی دیگر «هومن دمیرچی‌لو» مدیر عملیاتی شرکت تپ‌سی به دیجیاتو می‌گوید که مساله پرداختی به رانندگان برای آن‌ها بسیار مهم است و در طول 6 ماه گذشته نهایتا 4 بار این تاخیر صورت گرفته است:

«از این 4 بار هم یک بار مشکلات سیستم بانکی کشور باعث این تاخیر شد و 3 بار دیگر هم مشکلات فنی خودمان بود که تاخیری نهایتا 24 ساعته در پرداختی ما به رانندگان به وجود آورد. سیستم پرداختی ما روزانه است و هر شب تمام مبلغ کرایه سفرها به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - طور تمام و کمال به راننده داده می‌شود و برخلاف برخی همکاران، ما هیچ مبلغی هم به عنوان - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - ضمانت از کیف پول راننده نگه نمی‌داریم.»

دمیرچیلو از آینده سیستم پرداختی‌شان - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - می‌گوید که قصد دارد پرداخت‌ها را به طور آنی به رانندگان اعطا کند و خبر از وجود زیرساخت‌های لازم در شرکت خودشان پیرامون این موضوع می‌دهد: «ما زیرساخت‌های لازم را داریم و با چند بانک درباره تحقق این هدف صحبت کردیم و استقبال می‌کنیم اگر سیستمی بتواند با ما در این راه همکاری کند.»

مدیر عملیاتی تپ‌سی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - قوانین این مجموعه را اینگونه تعریف می‌کند که راننده حق ندارد نحوه پرداخت هزینه سفر را به مسافر تحمیل کند و در صورت انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - این کار و گزارش مسافر، تذکرات - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - اولیه به او داده شده و در صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - تکرار دوباره این مطلب، با راننده قطع همکاری - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - موقت و یا حتی تمام مدت رخ خواهد داد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس

 

اما برخی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - رانندگان ادعا دارند با اینکه حسابشان به اصطلاح تسویه شده، اما پولی به حسابشان واریز نشده است. یکی از این رانندگان می‌گوید که در طی تماس کاری با پشتیبانی هم پیگیر ماجرا شده ولی کاری از پیش نبرده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - و چون رقم زیادی نبوده، زیاد پاپیچ ماجرا نشده است. راننده دیگری هم از دیرکرد واریز گله دارد و یکی دیگر هم می‌گوید - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - در ایام چند روز تعطیلی این مشکل عدم تسویه برایش تبدیل به آفت می‌شود. برخی از این رانندگان معترض با اینکه هنوز در سیستم هستند ولی دیگر مسافر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - قبول نمی‌کنند و اصطلاح جالب «پاکی» را برای خودشان برگزیده‌اند: «12 روز هست که مسافر نگرفتم و پاک هستم.»

راننده دیگری اما این شرکت‌ها را بسیار خوش حساب - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - می‌داند و مشکلاتش را در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - گروی مسائل دیگری چون کم بودن نرخ - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - قیمت‌ها و... عنوان می‌کند و تاکید دارد که تاکنون «هزاری - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - از حقم توسط آنها خورده نشده، دیر و زود در حد 24 ساعت شده ولی اینکه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - کلا تسویه‌ای صورت نگرفته باشد خیر.»

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس

در هر حال اسنپ و تپ‌سی ادعا می‌کنند که پرداختی‌ها سر موعد مقرر انجام می‌پذیرد و وقوع - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - برخی تاخیرات به خاطر مشکلات در سیستم بانکی کشور است. شما چطور؟ آیا تاکنون خود - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - یا اطرافیانتان با این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - مشکل برخورد داشته‌اید؟ نتیجه چه شده است؟ آن را با ما در میان بگذارید

***

«صدای شما» قسمت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - جدیدی در دیجیاتو است که مشکلات کاربران با شرکت‌ها و استارتاپ‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - ایرانی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرودشت استان فارس - را بررسی می‌کند. شما هم می‌توانید گزارش‌های خود را برای دیجیاتو از طریق ایمیل seda[at]digiato.com ارسال کنید. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone