🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  2. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  3. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36173.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

نسخه iOS آمیرزا چه زمانی عرضه خواهد شد؟َ

آمیرزا با سه میلیون نصب فعال، با اختلاف زیاد به پرطرفدارترین بازی موبایل ایرانی در کافه بازار تبدیل شده و بین پرفروش‌ترین‌های این مارکت نیز در رتبه سوم جا خوش کرده است. موفقیت‌هایی که تنها ...

آمیرزا با سه میلیون نصب فعال، با اختلاف زیاد به پرطرفدارترین بازی موبایل ایرانی در کافه بازار تبدیل شده و بین پرفروش‌ترین‌های این مارکت نیز در رتبه سوم جا خوش کرده است. موفقیت‌هایی که تنها در شش ماه به دست آمدند و اگر «نردبان اندیشه فردا» عنوانش را به iOS بیاورد، مطمئنا شاهد افزایش محبوبیت این بازی موبایل خواهیم. اما آیا سازنده برنامه‌ای برای توسعه آمیرزا iOS دارد؟

در گفت‌وگویی که با نردبان اندیشه داشتیم، - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنقر استان کردستان - آن‌ها تایید کردند که آمیرزا برای آیفون منتشر می‌شود. با این حال محدودیت‌های اپ استور باعث شده تا فرآیند عرضه بازی روی سیستم عامل اپل با چالش‌هایی همراه شود:

همان طور که استحضار دارید اپلیکیشن های ایرانی منتشر شده در اپ استور بعد از شناسایی مورد حذف قرار می گیرند. بدین منظور برای رفع این موضوع به تمهیداتی نیاز داریم که آن هم نیازمند زمان است. امید داریم تا تابستان امسال بتوانیم آمیرزا آیفون را روی اپ استور داشته باشیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنقر استان کردستان

در چند ماه گذشته و با افزایش روز افزون محبوبیت ساخته نردبان اندیشه، درخواست‌ها برای آمیرزا iOS هم بیشتر شده و همانگونه که استودیو سازنده گفته اگر مشکلی پیش نیاید تا چند ماه دیگر شاهد انتشار بازی آمیرزا برای آیفون خواهیم بود.

بد نیست بدانید آمیرزا توانست بهترین - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنقر استان کردستان - بازی سال 96 از دیدگاه کاربران کافه بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنقر استان کردستان - لقب بگیرد و در لیست برترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایل ایرانی 96 دیجیاتو نیز رتبه هجدهم را به دست آورد. دیجیاتو در بخشی از نقد خود از بازی نوشت:

بعد از تجربه خوبی که نردبان اندیشه فردا با باقلوا داشت، این استودیوی حالا با آمیرزا نشان داد که استاد بازی با کلمات است. ساخته جدید آن‌ها هر چند در مرحله ایده عاری از خلاقیت بوده ولی به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سنقر استان کردستان - خاطر استفاده فوق العاده از پتانسیل‌های حروف ایرانی و معماهای گوناگونش یکی از جذاب‌ترین عناوین ایرانی به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone