🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  2. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  3. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  4. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36172.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اسنپ: ۸۵ درصد از سهم بازار تاکسی‌های آنلاین در اختیار ماست

گروه اینترنت ایران روز گذشته با برگزاری یک نشست خبری در حضور «پروانه مافی»، نماینده مجلس از آمارهای جدید خود پرده برداشت. «ژوبین علاقبند» نایب رئیس هیات مدیره اسنپ و همچنین مدیر استراتژی گروه اینترنت ایران ...

گروه اینترنت ایران روز گذشته با برگزاری یک نشست - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - خبری در حضور «پروانه مافی»، نماینده مجلس از آمارهای جدید خود پرده برداشت. «ژوبین علاقبند» نایب رئیس هیات - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - مدیره اسنپ و همچنین مدیر استراتژی گروه اینترنت ایران در این نشست - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - خبری رسماً اعلام کرد که اسنپ اکنون ۸۵ - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - درصد از سهم بازار تاکسی‌های آنلاین را در اختیار دارد.

او با ارائه آمارهای جدیدی از زیرمجموعه‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - گروه اینترنتی ایران برای پروانه مافی، خبر داد که اسنپ به شکل روزانه بیشتر از ۱ میلیون - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - سفر موفق را ثبت می‌کند و تعداد راننده‌های فعال آن ۳۷۰ هزار نفر است. این در حالیست که ۷۰۰ هزار راننده در مجموع در سامانه اسنپ ثبت‌نام کرده‌اند و حالا این پلتفرم ۸۵ درصد از سهم بازار تاکسی‌های آنلاین را در اختیار گرفته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی

نکته مهمی که علاقبند در این جلسه و در پاسخ - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - به پروانه مافی به آن اشاره کرد، تغییر در روند پایش لحظه‌ای رفتار رانندگان است. او اعلام کرد که اکنون راننده نمی‌تواند میانگین امتیازی کمتر از ۴.۷ از ۵ داشته باشد. به این شکل اسنپ تلاش دارد تا سطح کیفی رانندگان خود را افزایش دهد چراکه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - از این، حداقل میانگین، امتیاز ۴.۵ بود. اکنون رانندگانی که میانگین کمتر از ۴.۷ داشته باشند در ابتدا یک هفته تعلیق و در صورت ادامه روند نزولی امتیاز، برای - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - همیشه از اسنپ خارج می‌شوند.

مدیر استراتژی گروه ایران در خصوص تایید صلاحیت رانندگان نیز گفت:‌ «تایید صلاحیت بر عهده پلیس است و پلیس امنیت ناجا ۷ دیتابیس مختلف دارد که ناهنجاری‌های اجتماعی در آن ثبت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - می‌شوند. تایید صلاحیت رانندگان را ظرف ۷۲ ساعت از آنها می‌گیریم.»

زیرمجموعه دیگری که علاقبند در این رویداد به آن - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - پرداخت، «اسنپ فود» بود که یک سامانه آنلاین سفارش غذاست. به گفته علاقبند، اسنپ فود روزانه ۲۰ هزار سفارش را به شکل موفق ثبت می‌کند و در این حوزه نیز ۷۵ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. او «اسنپ تریپ» که یک سامانه آنلاین جهت برنامه‌ریزی سفر است را نیز «در حال تبدیل شدن به پلتفرم شماره یک این حوزه» دانست و - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - عنوان کرد که به شکل ماهانه ۱۲ هزار رزرو هتل در آن انجام می‌شود.

علاقبند عقیده دارد که گروه اینترنت ایران در مجموع تا کنون علاوه بر اشتغال‌زایی مستقیم برای ۲ هزار نفر، برای ۴۰۰ هزار ایرانی به شکل غیرمستقیم اشتغال‌زایی کرده است: اسنپ ۳۷۰ هزار راننده دارد، ۸ هزار فروشنده در بامیلو فعالند، اسنپ باکس ۷ هزار و ۷۰۰ پیک موتوری و اسنپ فود با ۳ هزار و ۳۰۰ رستوران همکاری می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone