🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  4. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44253.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

«سامسونگ ISOCELL» برند تازه این کمپانی برای سنسورهای دوربین خواهد بود

در حال حاضر، رویداد کنگره جهانی موبایل شانگهای که در واقع نمایشگاهی کوچکتر نسبت به این رویداد بزرگ و سالانه به حساب می آید در کشور چین در حال برگزاری است. سامسونگ نیز در این ...

در حال حاضر، رویداد کنگره جهانی موبایل شانگهای که در واقع نمایشگاهی کوچکتر نسبت به این رویداد بزرگ و سالانه به حساب می آید در کشور چین در حال برگزاری است. سامسونگ نیز در این نمایشگاه حضور یافته و به تازگی برند سنسورهای تصویربرداری ISOCELL را معرفی کرده است.

اگر این نام به گوشتان آشناست، باید گفت که تکنولوژی ISOCELL از سال 2013 وجود داشته و این سنسورها، راه خود را تمام پرچمداران سری گلکسی از زمان گلکسی اس 5 باز کرده اند. بنابراین - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سامسونگ از تکنولوژی جدیدی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پرده برنداشته، بلکه برندی تازه برای سنسورهای CMOS را معرفی کرده است.

با این همه می توان دید که سامسونگ حالا بیشتر از هر زمان دیگری - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - روی تجارت سنسورهای دوربین تمرکز کرده است. گذشته از معرفی برند جدید، این کمپانی می خواهد سنسورهای ISOCELL را در چهار دسته بندی مختلف تولید کند؛ روشن (Bright)، سریع (Fast)، باریک (Slim) و دوگانه (Dual) که هر یک نیازهای مختلف تولیدکنندگان را برطرف خواهند کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

آخرین دسته بندی، یعنی ISOCELL Dual جالب ترین آنها به نظر می رسد. بنابر اخبار افشایی، بسیاری از موبایل های هوشمند سامسونگ از این پس به دوربین دوگانه مجهز می شوند و نخستین مدل هایی که با این ماژول ها خواهیم - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دید، Galaxy C10 و گلکسی نوت 8 هستند. و از آن جایی که سامسونگ نسبت به استفاده از سنسورهای خود در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - موبایل هایش تمایل نشان - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می دهد، احتمال دارد که راهکار تازه معرفی شده ISOCELL Dual، راهش را به کهکشانی های جدید کره ای - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ها باز کند.

ISOCELL Dual قرار است با مشخصات گوناگون تولید شود. به عنوان مثال یکی از مدل های آن، همان چیزی است که به وفور در موبایل های اندرویدی یافت می شود؛ یک - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سنسور مونوکروم به همراه یک سنسور رنگی. با این همه، این مشخصات لزوماً به موبایل های سامسونگ تعلق ندارند و سنسورها، صرفاً برای فروش به تولیدکنندگان و کمپانی های رقیب تدارک دیده شده اند.

تا به این - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - لحظه اطلاعات چندانی درباره سایر دسته بندی های ISOCELL در دسترس نیست - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اما در همین حد می دانیم که Bright، سنسور پرچمداری با قابلیت تصویربرداری - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در شرایط کم نور با نویز کم خواهد بود. از طرف دیگر، Fast از فوکوس خودکار سریع، حتی در شرایط کم نور بهره می - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - برد و در نهایت، سنسورهای Slim به گونه ای طراحی می شوند تا روی بدنه دستگاه شاهد برآمدگی لنز نباشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone