🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  3. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  4. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  5. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44272.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

حمله سایبری به پارلمان انگلیس؛ تلاشی برای دستیابی به ایمیل های نمایندگان

«ایندپندنت» گزاش می دهد که هکرها سیستم کامپیوتری پارلمان انگلیس را هدف قرار داده اند تا بتوانند به ایمیل های نمایندگان و همچنین کارکنان مجلس دست پیدا کنند. همین مسئله باعث شد تا سرویس امنیتی ...

«ایندپندنت» گزاش می دهد که هکرها سیستم کامپیوتری پارلمان انگلیس را هدف قرار داده اند تا بتوانند به ایمیل - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - های نمایندگان و همچنین کارکنان مجلس دست پیدا کنند. همین مسئله باعث شد تا سرویس امنیتی برای ساعاتی دسترسی به این شبکه را مسدود کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تلاش هکرها برای دسترسی به شبکه یاد شده، باعث - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شده تا نمایندگان انگلیسی قادر نباشند به ایمیل های خود دسترسی پیدا - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کنند.

از صبح روز شنبه به وقت محلی، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مقامات مجلس انگلیس فعالیت هایی غیر عادی را در سیستم های کامپیوتری مشاهده و گزارش کردند.

سخنگوی مجلس انگلیس - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به «ایندپندنت» می گوید: «مجلس نمایندگان تلاش هایی غیر مجاز برای دسترسی به شبکه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و همچنین حساب های کاربری نمایندگان را کشف کرده است. در حال بررسی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این موضوع و مشغول برداشتن گام های بیشتر برای امن کردن سیستم کامپیوتری خود هستیم.»

در این میان نشریه «Sunday Times» می نویسد که این حمله سایبری، از نوع «بروت-فورس» بوده است که تلاش می کند پسوردهای مختلف را به سیستم بدهد تا در نهایت یکی از آنها درست از آب درآید. در واقع، حمله برای راه یافتن به حساب های - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کاربری - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - با پسوردهای انتخابی ضعیف طراحی شده بود.

سخنگوی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پارلمان انگلیس همچین افزود: «تحقیقات بیشتر توسط تیم های امنیتی ما نشان می دهد که این حمله به شکل پایدار و برای همه حساب های کاربری نمایندگان انجام شده تا در نهایت گذرواژه های ضعیف را شناسایی کند. این حمله صرفاً برای دست یافتن به محتویات ایمیل های نمایندگان مجلس انگلیس انجام شده است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone