🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  2. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44262.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام از پلتفرم اسنپدراگون ویر 1200 رونمایی کرد

شرکت کوالکام در کنگره جهانی موبایل شانگهای تا به اینجای کار حسابی سر و صدا به پا کرده و از محصولات جدیدی پرده برداشته است که برای محصولاتی نظیر تلفن های همراه، پوشیدنی های هوشمند ...

شرکت کوالکام در کنگره جهانی موبایل شانگهای تا به اینجای کار حسابی سر و صدا به پا کرده و از محصولات جدیدی پرده برداشته است که برای محصولاتی نظیر تلفن های همراه، پوشیدنی های هوشمند و اینترنت اشیاء به کار می رود.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

روز گذشته در مورد کوالکام اسنپدراگون 450 خواندید، بنابراین بگذارید این بار در مورد اسنپدراگون ویر 1200 بگوییم که - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ادامه دهنده مسیر ویر 1100 و ویر 2100 است.

اول از همه، این پلتفرم شامل یک سیستم روی تراشه LTE، فرستنده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بی سیم، مودم M1/NB1/E-GPRS با پشتیبانی از 15 باند جهانی RF، مدیریت عملیات با مصرف انرژی فوق العاده کم و مدار مجتمع مدیریت مصرف انرژی می شود که توسط اپراتورهای سراسر جهان مورد تایید قرار گرفته.

همچنین، اسنپدراگون 1200 از جی پی اس، GLONASS و سامانه ناوبری بیدو نیز بهره می برد. این پلتفرم پردازنده ای با قدرت حداکثری 1.3 گیگاهرتز را برای اپلیکیشن های بر پایه لینکوس و ThreadX به کار گرفته و کاملا برای VoLTE، وای فای و بلوتوث نیز آماده است.

هدف اولیه پلتفرم اسنپدراگون ویر 1200 این است که اتصالات LTE را به صنعت پوشیدنی ها بیاورد. به گفته کوالکام، این چیپ جدید از امروز در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دسترس و قابل سفارش خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone