🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  5. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44252.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

این فیجت اسپینر مجهز به بلوتوث، تمام آن چیزی است که به دنبالش بودیم

خوشبختانه یا متاسفانه، تکنولوژی به آن نقطه از پیشرفت رسیده که دیگر می توانیم مدل بلوتوثی هر چیزی را در بازار پیدا کنیم. بعد از طوفان فیجت اسپینرهایی که با قیمت های گزاف و با ...

خوشبختانه یا متاسفانه، تکنولوژی به آن نقطه از پیشرفت رسیده که دیگر می توانیم مدل بلوتوثی هر چیزی را در بازار پیدا کنیم. بعد از طوفان فیجت اسپینرهایی که با قیمت های گزاف و با وعده کاهش استرس به دست مشتریان می رسند، حالا قرار است اسپینری مجهز به بلوتوث روانه بازار شود تا دیگر حتی یک لحظه هم از این اسباب بازی به دور نباشید و حتی بتوانید امتیازات تان را - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - با با جهان به اشتراک بگذارید.

شرکتی به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نام BlueSpin اخیراً کمپینی در وب سایت Indiegogo راه اندازی کرده و به دنبال جذب سرمایه عمومی برای «نخستین فیجت اسپینر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بلوتوث» بازار است. اسپینر BlueSpin Bluetooth به اپلیکیشن روی موبایل شما متصل می شود و - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تجربه فیزیکی این اسباب بازی را با دنیای دیجیتالی ادغام می کند؛ بنابراین می توانید چالش های مختلف را انجام دهید، امتیازات تان را با بقیه بازیکن ها به اشتراک - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بگذارید و درباره اینکه چقدر عاشق اسپینرها هستید با دوستان خود چت کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

این اسپینر از دکمه های حساس به لمس در هر طرف بهره می برد و یک سنسور شتاب سنج، - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - حرکات آن را دنبال می کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - BlueSpin Bluetooth می تواند سرعت و گردش را اندازه گیری - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کند و به شما بگوید که هنگام - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - انداختن اسپینر از یک دست به دست - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دیگر، - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - چقدر باحال به نظر می رسید. باتری کوچک دستگاه هم قابل تعویض است و می تواند با یک بار شارژ، برای - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - یک سال دوام بیاورد؛ هرچند که بعید است تا یک سال دیگر این ترند همچنان پایدار بماند، پوکمون گو را که هنوز به یاد دارید؟

در نهایت گفتنی است که اسپینر منحصر به فرد BlueSpin قرار است در ماه سپتامبر سال جاری میلادی به بازار شود. با این همه از همین حالا هم امکان خرید اسپینر بلوتوث مورد اشاره با قیمت 49 دلار در کمپین Indiegogo مهیا - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone