🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  4. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44255.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

چگونه مک آدرس را در ویندوز تغییر دهیم؟

اغلب گجت های امروزی ما، یک مک آدرس به خصوص دارند که توسط شرکت توسعه دهنده به آن ها اختصاص داده شده است. اما در صورت نیاز، تغییر مک آدرس کار چندان پیچیده ای نیست و ...

اغلب گجت های امروزی ما، یک مک آدرس به خصوص دارند که توسط شرکت توسعه دهنده به آن ها اختصاص داده شده است. اما در صورت نیاز، تغییر مک آدرس کار چندان پیچیده ای نیست و با پیمودن چند راه ساده، می شود آدرس جدیدی را جایگزین - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آن کرد.

به همین منظور در ادامه این مطلب می خواهیم درباره نحوه تغییر مک آدرس از طریق ویندوز صحبت کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.

مک آدرس چیست و چه کاربردی دارد؟

MAC Address یا Media Access Control Address (زیر لایه کنترل دسترسی به رسانه)، یک نشانی ۶ یا ۸ بایتی است که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - توسط شرکت های توسعه دهنده روی حافظه رام محصولات مختلف ذخیره می شود. به واسطه این - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آدرس فیزیکی، امکان اتصال هر رابط شبکه ای به یک شبکه و گجت های دیگر فراهم می شود. پس مسلما اگر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مک آدرسی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - وجود نداشته باشد، باید با اینترنت هم خداحافظی کنیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اما مک آدرس دقیقا چه کاری برایمان انجام می دهد؟ اتصال به اینترنت قاعده و قوانین خودش - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را دارد. به عنوان مثال، هر درخواست ارسال شده از طریق کامپیترهای ما - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برای دسترسی به صفحه ای خاص از دنیای بزرگ وب، باید از تعداد زیادی قوانین نامٰرئی TCP/IP عبور کند. ابتدا آدرس تایپ شده توسط ما به آی پی آدرس های قابل فهم - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ترجمه می شوند.

سپس کامپیوترها درخواست ما را به دست روترها می سپارند تا از این طریق بتوانیم با شبکه های مختلف - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ارتباط برقرار کنیم. اینجاست که مک آدرس ها وارد می شوند؛ چرا که برای برقراری ارتباط با شبکه های دیگر نیازمند آن ها هستیم. تمامی کارت های شبکه برای دریافت و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تبادل اطلاعات در یک شبکه خاص، تنها به دنبال مک آدرس ها می گردند تا - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بتوانند اطلاعاتی مورد نیاز کاربر را در اختیارش قرار دهند.

چطور مک آدرس را از طریق ویندوز تغییر دهیم؟

تغییر مک آدرس آنقدرها کار سختی نیست و اغلب کارت های شبکه این امکان را از طریق تنظیمات Device Manager ویندوز، در اختیار کاربران قرار داده اند. با این حال برخی از کارت های شبکه هم هستند که اجازه تغییر مک آدرس را - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به کاربر نمی دهند و اصولا قادر به ایجاد تغییر در آن ها نیستیم.

همانطور که گفته شد، ابتدا باید به سراغ Device Manager ویندوز برویم. اگر کاربر ویندوز ۸ یا ۱۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هستید، برای دسترسی به دیوایس منیجر می توانید از میانبر Windows+X استفاده کنید. در غیر صورت باید به بخش جستجوی ویندوز بروید و از این طریق برای باز کردن پنجره Device Manager اقدام کنید.

با ورود به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پنجره دیوایس منیجر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - باید به دنبال «Network adapters» بگردید. از طریق Network adapters، رابط شبکه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ای را که می خواهید انتخاب و روی آن کلیک راست کنید. سپس روی «Properties» کلیک کنید تا وارد منو تنظیمات رابط شبکه مورد نظر شوید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

پنجره باز شده، - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دارای تب های - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - متفاوتی است که هر کدام شامل دستورات و فعالیت های خاصی هستند. اما در ارتباط با این موضوع، باید به سراغ تب «Advanced» برویم. سپس از میان گزینه های - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - موجود در لیست «Property»، گزینه «Network Address» را انتخاب کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

سپس در بخش «Value» مک آدرس دلخواه خود را تایپ کنید. با کلیک روی کلید «OK» کار تمام است. اما باید حواستان به این موضوع باشد که در آدرس وارد شده، نباید از فاصله، خط - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تیره یا ویرگول استفاده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone