🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  3. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  5. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44256.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام چیپست میان رده اسنپدراگون ۴۵۰ را با مصرف بهینه تر انرژی معرفی کرد

کمپانی کوالکام به تازگی از چیپست جدید و میان رده اسنپدراگون ۴۵۰ برای موبایل های اقتصادی رونمایی کرد. ویژگی اصلی این چیپ مجتمع بهینه سازی چشمگیر مصرف باتری بدون فدا کردن کارایی است. [digipullqoute place="left"]این ...

کمپانی کوالکام به تازگی از چیپست جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و میان رده اسنپدراگون ۴۵۰ برای موبایل های اقتصادی رونمایی کرد. ویژگی اصلی این چیپ مجتمع بهینه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سازی چشمگیر مصرف باتری بدون فدا کردن کارایی است.

این اولین چیپ از سری ۴۰۰ کوالکام است که از دوربین دوگانه پشتیبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می کند

این محصول بر اساس همان معماری آشنای ۱۴ نانومتری به تولید - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - رسیده است که پیش از این کارایی خود را در اسنپدراگون ۶۲۵ و چیپ تازه معرفی شده اسنپدراگون ۶۳۰ به نمایش گذاشته بود، در حالی که نسل قبل این چیپ بر پایه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - معماری کهنه ۲۸ - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نانومتری تولید شده بود.

همین تفاوت در تکنولوژی تولید به تنهایی ۴ ساعت دوام بیشتر باتری را در مقایسه با اسنپدراگون ۴۳۵ به ارمغان آورده است. این چیپ در دل خود‌ یک پردازنده هشت هسته ای بر پایه هسته های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کورتکس A53 با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز  را جای داده است. کوالکام پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ را نیز با ۲۵ درصد کارایی بیشتر نسبت به مدل ۵۰۵ در محصول جدید خود ارائه داده است. به لطف این مشخصات - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - چیپ مجتمع تازه وارد می تواند استریم آنلاین ویدیو در نرخ فریم ۶۰ را به خوبی پشتیبانی کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

علاوه بر این، موبایل های میزان اسنپدراگون ۴۵۰ می توانند از سامانه دوربین دوگانه با دو لنز ۱۳ - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مگاپیکسلی بهره مند شوند. بنابراین این محصول اولین پردازنده ای از سری ۴۰۰ محصولات کوالکام خواهد بود که می تواند قابلیت تولید تصاویر با افکت بوکه را به کاربر خود ارائه دهد.

بهره مندی از فناوری شارژ سریع نسل سوم کوالکام به همراه پشتیبانی از نمایشگرهای تمام اچی دی از دیگر قابلیت هایی هستند که اسنپدراگون ۴۵۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را به محصولی کاملاً قابل اعتنا بدل می کنند.

قرار است نخستین موبایل ها مجهز - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به این چیپست جدید در سه ماهه آخر سال جاری - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - میلادی روانه بازار مصرف شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone