🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  2. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  3. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  5. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44259.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصاویری تازه از پرچمدار لومیا 960 که هیچوقت به بازار نیامد

مایکروسافت همواره در پی آن بوده تا به تولید اکوسیستم موبایل خاص خودش و سخت افزار مورد نیاز برای آن بپردازد. نخستین دستگاه های هوشمند این کمپانی، از نسخه شخصی سازی شده ویندوز بهره می ...

مایکروسافت همواره در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پی آن بوده تا به تولید اکوسیستم موبایل خاص - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خودش و سخت افزار مورد نیاز برای آن بپردازد. نخستین دستگاه های هوشمند این کمپانی، از نسخه شخصی سازی شده ویندوز بهره می بردند، اما مایکروسافت به دنبال گسترش ابعاد فعالیت خود بود و به همین جهت، قراردادی با نوکیا امضا کرد.

متاسفانه تجارت اسمارت فون مایکروسافت (و برنامه ریزی های کمپانی) - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در وضعیتی نابسامان به سر می برد. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بنابر گزارش های اخیر، این کمپانی ردموندی هنوز به صورت تمام و کمال ویندوز فون را کنار نگذاشته، اما در عین حال شاهد عرضه هیچ موبایل هوشمند تازه ای هم نیستیم. یکی از موبایل های مایکروسافت که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هیچوقت روشنایی روز را ندید، پرچمدار لومیا 960 است - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که اخیراً تصاویر با کیفیتی از آن در فضای - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مجازی منتشر شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

از آن جایی که این تصاویر به نسخه آزمایشی تعلق دارند، نمایشگر روی دستگاه سوار نشده است. با این همه، می دانیم که لومیا 960 باید با پردازنده اسنپدراگون 820 کوالکام، نمایشگر Quad - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - HD و دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی PureView به دست مشتریان می رسید.

بدنه آلومینیومی، می توانست جلوه ای زیبا به لومیا 960 ببخشد و از طرف - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دیگر، تعبیه اسپیکرهای استریو در بخش جلویی دستگاه، طراحی آن را از پرچمدار قبلی لومیا 950 متمایز می ساخت. در ادامه می توانید تصاویر انتشار یافته از این موبایل هوشمند ناکام را مشاهده کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone