🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  2. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  5. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44254.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

با این حلقه کوچک کارهای روزمره خود را ساده تر کنید

هدف نهایی از تولید هر گجتی ساده و سریع تر کردن انجام کارهاست، بنابراین اگر یک پوشیدنی کوچک همچون یک حلقه ساده بتواند ورود شما به اتومبیل یا باز کردن قفل لپ تاپ و حتی ...

هدف نهایی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از تولید هر گجتی ساده و سریع تر کردن انجام کارهاست، بنابراین اگر - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یک پوشیدنی کوچک همچون یک - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حلقه ساده بتواند ورود شما به اتومبیل یا - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - باز کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قفل لپ تاپ و حتی انجام خریدهای روزانه را آسان تر از قبل نماید، قطعاً ابزاری مفید به شمار خواهد آمد.

حلقه مذکور با نام «Token» نخستین محصول استارت آپی با همین نام است و وظیفه اصلی آن آسان تر کردن فرایند احراز هویت برای باز کردن قفل ها و موانع امنیتی خواهد بود. این پوشیدنی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شامل یک سنسور اثر انگشت و یک حلقه فلزی می شود - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که ارتباط خود با سایر - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ابزارها را از طریق NFC یا بلوتوث برقرار می - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کند.

Token با مایکروسافت، Mastercard و Visa - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قرارداد همکاری امضا کرده است

در این شرایط کافیست تا Token را با خودرو، کلید هوشمند ورود منزل، لپ تاپ، موبایل یا سایر ابزارهای هوشمند خود جفت کنید و از آن پس بدون استفاده از کلید یا وارد کردن رمزهای عبور به راحتی از این دستگاه ها استفاده نمایید.

حلقه هوشمند مورد بحث در شش سایز مختلف تولید شده و باتری به کار رفته در آن تا شش هفته کاربر خود را همراهی خواهد کرد. علاوه بر قابلیت خواندن - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اثر انگشت کاربر، وجود سنسورهای - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حرکتی نیز باعث می شود تا کاربر بتواند با استفاده از حلقه Token برخی فرامین را از طریق ژست های - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حرکتی به سایر ابزارهای الکترونیک ارسال نماید.

در حال حاضر به لطف همکاری با مایکروسافت می توانید با استفاده از Token وارد حساب کاربری خود در ویندوز شوید. پشتیبانی دو سرویس Mastercard و Visa از محصول شرکت Token نیز امکان انجام خریدهای آسانتر برای کاربران را فراهم شده است، گرچه هنوز نمی توانید از آن برای انجام پرداخت های در سرویس های بسیار محبوب «اپل پی» و «اندروید پی» بهره ببرید.

پیش فروش حلقه Token - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با قیمت ۲۴۹ دلار آغاز شده است و نخستین سفارش ها در حدود ماه اکتبر (اواخر پاییز) به دست خریداران خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone