🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  2. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  3. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  5. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44263.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

جدیدترین نمونه لو رفته از آیفون 8 را در ویدیویی جدید ببینید

هفته پیش تصاویری از نمونه ساختگی آیفون جدید لو رفت و به نظر می رسید مشابه آن چیزی است که اپل تحت عنوان آیفون 8 در دست توسعه دارد. امروز هم در ویدیوی نگاه نزدیکی ...

هفته پیش تصاویری از نمونه ساختگی آیفون جدید لو رفت و به نظر می رسید مشابه آن چیزی است که اپل تحت عنوان آیفون 8 در دست توسعه دارد. امروز هم در ویدیوی نگاه نزدیکی که تازه منتشر شده، همان مدل با جزئیات بالا قابل مشاهده است.

این ویدیو که توسط حساب کاربری @OnLeaks لو رفته از این جهت مورد توجه قرار گرفته که این منبع اعتبار و سابقه خوبی در زمینه لو دادن اطلاعات پیش از اعلام رسمی داشته است. گفته می شود اگر آنچه در ویدیو دیده شد مدل نهایی نباشد، دست کم بسیار شبیه به آیفونی خواهد بود که قرار است عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شود.

همانطور که در ویدیو می - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - توان دید، هیچ نکته حیرت انگیزی در مورد آن وجود - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ندارد و پیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - این همه تقریبا همه اطلاعات در مورد آن لو رفته است و مدل دقیقا بر اساس همان گفته ها و شنیده های پیشین است.

آیفون 8 تقریبا هیچ حاشیه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ای ندارد و صرفا در قسمت بالایی، دوربین، اسپیکر و سنسورها بخشی از نمایشگر را اشغال کرده اند. طبق این ویدیو، ضخامت موبایل 7.5 میلی متر، عرض آن 71 میلی متر و ارتفاع نیز 143.5 میلی متر خواهد بود. دوربین برآمده همچنان در آیفون 8 هم دیده می شود.

در تصاویر اثری از سنسور اثر انگشت دیده نمی شود، بنابراین می توان نتیجه گرفت که احتمالا این شرکت موفق شده سنسور مورد نظر را زیر نمایشگر جای دهد تا نیازی به دکمه و یا مکان مجزا نباشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone