🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  3. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  4. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  5. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44269.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

انتشار مشخصات فنی دو موبایل بعدی گوگل

گوگل سال گذشته با ارائه موبایل های پیکسل، تلاش کرد تا راه توسعه سخت افزاری اندروید را به شرکت های سازنده موبایل مجهز به این سیستم عامل نشان دهد و حالا خبر می رسد که تا ...

گوگل سال گذشته با ارائه موبایل های پیکسل، تلاش کرد تا راه توسعه سخت افزاری اندروید را به شرکت های سازنده موبایل مجهز به این سیستم عامل نشان دهد و حالا خبر می رسد که - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تا چند ماه دیگر باید شاهد دو نسخه جدید از پیکسل ها باشیم که گویا با اسم رمز پروژه Taimen و Walleye در خود گوگل شناخته می شوند.

اینطور که منابع مختلف - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خبر می دهند، Taimen نام رمز پروژه موبایل بزرگتر است که سال پیش پیکسل اکس ال نام داشت. این دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نمایشگری ۵.۹۹ اینچی دارد در حالی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که طبیعتاً حاشیه های نمایشگر آن به حداقل رسیده اند تا - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اندازه کلی دستگاه چندان بزرگ به نظر نرسد. پنل نمایشگر آن OLED بوده و شرکت ال جی تامین کننده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اش است، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ضمن اینکه رزولوشن آن به 1440p می رسد.

گوگل برای مدل بزرگتر سنگ تمام گذاشته

در کنار اسنپدراگون ۸۳۵، موبایل بزرگ گوگل ۴ گیگابایت رم به همراه خواهد داشت و مشتریان فقط می توانند آن را در نمونه ای ۱۲۸ گیگابایتی خریداری کنند. از سوی دیگر خبر می رسد که قرار نیست گوگل از سیستم ماژول دوربین دوگانه در موبایل های خود استفاده کند.

به نمونه کوچکتر توجه چندانی نشده است

اما برویم به سراغ Walleye، موبایلی که نسخه کوچکتر است. گفته می شود که این دستگاه نمایشگری ۴.۹۷ اینچی دارد که از رزولوشن تمام اچ دی بهره می برد. گویا این تلفن همراه از نظر ظاهری تفاوت چندانی با مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سال گذشته ندارد و قرار نیست نمایشگری - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بدون حاشیه داشته باشد. در عوض، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گوگل از حاشیه های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بالا و پایین بهره گرفته - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تا اسپیکرهایی قدرتمندتر و رو به جلو را - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در پنل جلویی آن جای دهد.

Walleye از اسنپدراگون ۸۳۵ و ۴ گیگابایت رم برخوردار است و با نمونه ای نهایتاً ۶۴ گیگابایتی به دست خریدار خواهد رسید. نکته عجیبی که در مورد موبایل کوچک گوگل به گوش - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می رسد، عدم تجهیز آن به جک هدفون است در حالی که گویا موبایل بزرگتر با کد Taimen از این درگاه برخوردار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone