🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  5. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40930.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بازار تبلت ها همچنان رو به افول است

به گزارش موسسه بین الملی داده (IDC) در سه ماهه تابستان سال جاری بازار تبلت با کاهش 5.4 درصدی به سیر نزولی خود ادامه داده است. بر این اساس میزان فروش جهانی تبلت در این ...

به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بویین زهرا استان زنجان - گزارش موسسه بین الملی داده (IDC) در سه ماهه تابستان سال جاری بازار تبلت با کاهش 5.4 درصدی به سیر نزولی خود ادامه داده است.

بر این اساس میزان فروش جهانی تبلت در این سه ماه به 40 میلیون دستگاه رسیده است اما چهار تولیدکننده برتر که به ترتیب عبارتند از اپل، سامسونگ، آمازون و هواوی با رشد فروش محصولاتشان مواجه بوده اند.

داده های IDC حاکی از این است که اپل در این مدت 10.3 میلیون تبلت را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11.4درصد رشد داشته است.تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بویین زهرا استان زنجان این شرکت احتمال داده که کاهش قیمت آیپدها و انتشار نسخه جدید سیستم عامل iOS باعث شده اند که سهم اپل از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بویین زهرا استان زنجان - کل بازار از 21.9 درصد به 25.8 درصد برسد.

کمپانی سامسونگ نیز با رشد 7.9 درصدی سالیانه فروش تبلت های خود را از 6 میلیون - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بویین زهرا استان زنجان - دستگاه در سال گذشته به 6.5 میلیون رسانده، و سهم خود از بازار را نیز  به 15.4 درصد ارتقا - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بویین زهرا استان زنجان - داده است.

این کمپانی کره ای تبلت های متنوع با پیکربندی های مختلفی را ارائه می کند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بویین زهرا استان زنجان - اما بار اصلی در آمدهای آن بر دوش - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بویین زهرا استان زنجان - سری های اقتصادی گلکسی تب A و E است.

در جایگاه سوم کمپانی آمازون قرار دارد که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بویین زهرا استان زنجان - با رشد سالیانه فوق العاده 38.7 فروش تبلت های خود را از 3.1 میلیون به 4.4 رسانده است که دلیل اصلی آن به ارائه تبلت «فایر 7» با قیمت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بویین زهرا استان زنجان - مناسب برمی گردد.تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بویین زهرا استان زنجاندر جایگاه چهارم نیز کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بویین زهرا استان زنجان - های هواوی و لنوو به صورت مشترک قرار دارند و هر یک از آنها موفق به فروش 3 میلیون تبلت شده است.

گفتنی است IDC تاکید کرده که این بازار احتمالا در سال آتی نیز با عدم استقبال خریداران و کاهش فروش مواجه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone