🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  5. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40914.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کنترل پهپاد هولوگرافیک با شبیه ساز واقعیت افزوده اپسون [تماشا کنید]

هدایت پهپاد ها همیشه هیجان انگیز بوده ولی معمولاً نیاز به مهارت بالا دارد و گاهاً با خطراتی همراه است. اگر هم قصد داشته باشید آنها را در شهرها پرواز دهید، شاید نیاز به اخذ ...

هدایت پهپاد ها همیشه هیجان - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - انگیز بوده ولی معمولاً نیاز به مهارت بالا دارد و گاهاً با خطراتی همراه است. اگر هم قصد داشته باشید آنها را در شهرها پرواز دهید، شاید نیاز - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - به اخذ مجوز از مراجع قانونی داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - باشید. بسیاری از پهپاد ها اکنون به همراه شبیه سازهای آموزشی ساده مبتنی بر موبایل یا تبلت به بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - عرضه می شوند. ولی با این وجود باز هم نمی توانند تمامی شرایط خاص پرواز واقعی را - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - شبیه سازی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - کنند.

حالا - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - اپسون قصد دارد با معرفی شبیه ساز پرواز مبتنی بر واقعیت افزوده، امکان یادگیری پرواز با پهپاد ها را برای شما فراهم کند و لذتی مشابه با شرایط واقعی را برایتان ایجاد کند، بدون اینکه خطری متوجه تان باشد.

این شبیه ساز با عینک واقعیت افزوده «Moverio» اپسون و پهپاد «Mavic Pro» ساخت شرکت «DJI» کار - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - می کند. هنگامی که ارتباط این دو دیوایس با هم برقرار شود، یک پهپاد هولوگرافیک - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر گلوگاه استان مازندران - در فضای اطرافتان به نمایش در می آید که از طریق ریموت کنترل پهپاد می توانید آن را هدایت کنید.

لازم به ذکر است که میدان دید عینک مذکور تنها 23 درجه است که این مسئله هدایت پهپاد را کمی مشکل می کند؛ زیرا ممکن است به راحتی از محدوده دیدتان خارج شود.

گفتنی است از طریق اپلیکیشن مخصوص این عینک می توان بازی هایی مختلفی را با پهپاد هولوگرافیک انجام داد؛ مثلاً از داخل حلقه ها عبور کرد یا آب نبات هایی را با پهپاد جمع آوری کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر احسان نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
با تشکر از شرکت تعمیرچی برای خدمات ارائه شده در تعمیر اجاق گاز و فر آریستون CP 059 MD.3 برای ما در منطقه 17 شهریور شهر گلوگاه. خدمات انجام شده با کیفیت بوده و به طور کامل به نیازهای ما پاسخ داده اند. ما به شدت از این خدمات راضی بودیم و با اطمینان می توانیم به دیگران نیز این شرکت را توصیه کنیم. مجدداً با تشکر از تیم تعمیرچی برای خدمات حرفه ایی که به ما ارائه دادند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone