🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40904.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گوگل به ازای کشف هر باگ در اپلیکیشن های منتخب اندروید، 1000 دلار جایزه می دهد

کمپانی گوگل تا کنون برنامه های مختلفی را برای کشف باگ و حفره های امنیتی در محصولات خود اجرا کرده و به ازای شناسایی آسیب پذیری توسط هکرها، مبالغی را به عنوان جایزه به آنها ...

کمپانی گوگل تا کنون برنامه های مختلفی را برای کشف باگ و حفره های امنیتی در محصولات خود اجرا کرده و به ازای شناسایی آسیب پذیری توسط هکرها، مبالغی را به عنوان جایزه به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رویان استان مازندران - آنها پرداخت نموده است.

گوگل برنامه جدید را - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رویان استان مازندران - برای حمایت از توسعه دهندگان اپلیکیشن های اندرویدی راه اندازی کرده است

اما بسیاری از توسعه دهندگان شخص ثالث از توان مالی گوگل برخوردار نیستند و نمی توانند با اجرای چنین برنامه هایی، ایرادات امنیتی نرم افزارهای خود را برطرف کنند؛ به همین جهت کمپانی ساکن مانتین ویو دست به کار شده و برای حمایت از توسعه دهندگان اپلیکیشن های اندرویدی، برنامه جدیدی را با همکاری «HackerOne» راه اندازی کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رویان استان مازندران

بر اساس قوانین برنامه مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رویان استان مازندران - بحث، هکرها (و پژوهشگران امنیتی) باید پس از پیدا کردن هر باگ یا حفره امنیتی، یافته های خود را با توسعه دهندگان به اشتراک بگذارند و سپس گزارش مربوطه را به گوگل ارسال کرده، و جایزه 1000 دلاری خود را (به ازای هر مورد) دریافت نمایند.

لازم به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر رویان استان مازندران - ذکر است که برنامه امنیتی جدید فعلاً فقط شامل اپلیکیشن های Dropbox ،Duolingo ،Line ،Snapchat ،Tinder ،Alibaba, ،Mail.ru و Headspace می شود و هکرها نمی توانند با گزارش ایراد در نرم افزارهای متفرقه و سطح پایین، از کمپانی جایزه طلب کنند.

گفتنی است گوگل از سایر توسعه دهندگانی که علاقه مند به رفع ایرادات اپلیکیشن های خود هستند نیز برای همکاری در برنامه کشف آسیب پذیری جدید دعوت نموده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone