🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  5. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40912.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

امکان ارسال توییت های 280 کاراکتری برای اکثر کاربران توییتر فراهم شد

توییتر که در چند هفته اخیر در حال تست محدودیت 280 کاراکتری برای توییت های ارسالی از طریق پلتفرم خود بود، اعلام کرده از فرایند آزمایش رضایت داشته و اکنون برای بیشتر کاربران سراسر دنیا، ...

توییتر که در چند هفته اخیر در حال تست محدودیت 280 کاراکتری برای توییت های - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر زرین شهر استان اصفهان - ارسالی از طریق پلتفرم خود بود، اعلام کرده از فرایند آزمایش رضایت داشته و اکنون برای بیشتر کاربران سراسر دنیا، - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر زرین شهر استان اصفهان - محدودیت 140 کاراکتر توییت ها - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر زرین شهر استان اصفهان - را به 280 عدد افزایش داده. همچنین کمپانی مذکور افزوده که تعداد توییت های انگلیسی زبانی که به علت محدودیت تعداد کاراکتر به مرز مجاز می رسیدند، از 9 درصد کل توییت های ارسالی به 1 درصد - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر زرین شهر استان اصفهان - در محدودیت جدید کاهش یافته اند.

توییتر در فرایند تست نیز به نتایج جالبی دست یافته؛ مشخص شده کاربرانی که از امکان ارسال 280 کاراکتر برخوردار بوده اند، توییت - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر زرین شهر استان اصفهان - هایشان لایک، ری توییت و mention های بیشتری داشته اند و میزان رضایت این کاربران در محدودیت جدید افزایش یافته بود.

محدودیت 280 کاراکتر، به مرور در دسترس همگان قرار می گیرد

لازم به ذکر است که برای زبان های ژاپنی، کره ای و چینی، همچنان محدودیت 140 کاراکتری پا برجا است. اگر در حال حاضر امکان ارسال 280 کاراکتر برای شما فعال نشده، جای نگرانی نیست، زیرا به مرور این قابلیت برای همگان فعال خواهد شد؛ البته می توانید از طریق روش های شرح داده شده در مطلب ویژه دیجیاتو هم اکنون نیز توییت های 280 کاراکتری را ارسال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone