🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40922.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

تاینی موویز چرا تعطیل شد؟

چندی پیش سایت «تاینی موویز» که یکی از شناخته‌شده‌ترین سایت‌ها در زمینه دانلود فیلم و سریال بود، بروزرسانی خود را متوفق نمود و کم‌کم لینک‌های دانلودش نیز غیر فعال شدند. در آن زمان مشخص نشد ...

چندی پیش سایت «تاینی موویز» که یکی از شناخته‌شده‌ترین سایت‌ها در زمینه دانلود فیلم و سریال بود، بروزرسانی خود را متوفق - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر صایین قلعه استان زنجان - نمود و کم‌کم لینک‌های دانلودش نیز غیر فعال شدند. در آن زمان مشخص نشد که این اتفاق به چه علت و تحت تاثیر نارضایتی کدامیک از نهاد‌های مربوطه صورت گرفته است اما امروز پس از گذشت حدود یک ماه از اتفاقات مذکور، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر صایین قلعه استان زنجان - دبیر ستاد صیانت از محصولات - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر صایین قلعه استان زنجان - فرهنگی-هنری اعلام نمود که گردانندگان این سایت با شکایت این ستاد تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.

«مهدی یزدانی» دبیر این ستاد در این زمینه گفت:

«ستاد صیانت و مبارزه با تکثیر و عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر صایین قلعه استان زنجان - غیر مجاز آثار سینمایی و سمعی و بصری، چه به صورت فیزیکی و چه در فضای مجازی، با همکاری پلیس فتا و قوه قضائیه با هرگونه عرضه غیرقانونی محصولات فرهنگی برخورد می‌کند.»

نداشتن مجوز دلیل - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر صایین قلعه استان زنجان - شکایت از تاینی موویز

به گفته یزدانی، اکنون ۱۵ مؤسسه از وزارت ارشاد، مجوز سامانه نمایشی درخواستی دارند و به صورت قانونی ۱۷ هزار عنوان برنامه را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند اما سایت مذکور هیچ‌گاه درخواستی جهت کسب - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر صایین قلعه استان زنجان - مجوز فعالیت خود در این حوزه ارسال نکرده است. وی در مورد برنامه‌های آینده این ستاد خاطر نشان نمود که ستاد صیانت از محصولات فرهنگی-هنری با هر سایت بزرگ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر صایین قلعه استان زنجان - و کوچکی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر صایین قلعه استان زنجان - که به صورت غیرقانونی اقدام به عرضه محصولات فرهنگی کند، برخورد خواهد کرد.

در همان ابتدای توقف فعالیت سایت ذکر شده، «جعفری دولت‌آبادی» دادستان تهران، علت دستگیری گردانندگان این سایت را «تولید و فروش فیلم‌هایی مبتذل و مستهجن» اعلام نمود. اکنون با مقایسه این صحبت‌ها با مطالب بیان - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر صایین قلعه استان زنجان - شده توسط یزدانی، سوالی اساسی در ذهن مخاطبان بوجود می‌آید که دلیل تعطیلی این سایت کدامیک از مباحث گفته - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر صایین قلعه استان زنجان - شده است.

«علی فرهمند» کارشناس و مدرس سینما در این باره به دیجیاتو می‌گوید:

«صحبتی درباره ادعای دادستان تهران مبنی بر تولید و پخش فیلم‌های مستجهن توسط این سایت نیست. اما اگر مسئله عرضه غیرقانونی محصولات فرهنگی باشد، با توجه به اینکه ایران قانون کپی‌رایت را به رسمیت نمی‌شناسد و سایت تاینی موویز هم در حوزه فیلم‌های ایرانی فعالیتی نداشته است، ستاد صیانت می‌توانست با گوشزد کردن مقوله سانسور به مسئولان این سایت، روند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر صایین قلعه استان زنجان - فعالیت آن را با فرهنگ و شئونات اسلامی همگام ساخته و آرشیو غنی این سایت را حفظ کند.»

او معتقد است که آرشیو سایت‌ها و تلویزیون‌های اینترنتی با آرشیو - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر صایین قلعه استان زنجان - غنی تاینی موویز که تهیه‌ی آن چند سالی طول کشیده، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر صایین قلعه استان زنجان - قابل مقایسه نیست و از آنجاییکه ایرانیان - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر صایین قلعه استان زنجان - به منبع قانونی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر صایین قلعه استان زنجان - مشخصی جهت مشاهده فیلم‌های خارجی دسترسی ندارند، درآینده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر صایین قلعه استان زنجان - شاگردانش برای تهیه فیلم‌های نایاب با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone