🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  3. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40927.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

افغانستان احتمالاً دسترسی به واتس اپ و تلگرام را به صورت موقت مسدود خواهد کرد [بروزرسانی]

مسئله تقابل دولت ها با شبکه های اجتماعی (به دلیل برخی نگرانی های امنیتی) مدتی است در نقاط مختلف دنیا مطرح شده که نشان می دهد حکومت ها، نحوه فعالیت این شبکه ها را با ...

مسئله تقابل دولت ها با شبکه های اجتماعی (به دلیل برخی نگرانی های امنیتی) مدتی است در نقاط مختلف دنیا مطرح شده که نشان می دهد حکومت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پارس آباد استان اردبیل - ها، نحوه فعالیت این شبکه ها را - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پارس آباد استان اردبیل - با حساسیت بیشتری رصد می کنند.

بر اساس گزارشات تازه، حالا دولت افغانستان نیز با ارسال نامه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پارس آباد استان اردبیل - به شرکت های مخابراتی خصوصی، از این اپراتورها خواسته فعالیت اپلیکیشن های پیام رسان - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پارس آباد استان اردبیل - واتس اپ و تلگرام را به حالت تعلیق درآورند.

محدودیت واتس اپ یک دوره توقف 20 روزه را شامل می شود

البته برخی از کاربران اپراتور دولتی «سلام تلکام» از مسدود شدن دسترسی به تلگرام و واتس اپ خبر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پارس آباد استان اردبیل - می دهند که احتمالاً حاکی از تصمیم دولت افغانستان برای توقف موقت فعالیت شبکه های اجتماعی است. در این بین شرکت های خصوصی در حال بررسی درخواست دولت (که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پارس آباد استان اردبیل - طبق برخی اطلاعات یک دوره توقف 20 روزه را شامل می شود) هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پارس آباد استان اردبیل

لازم به ذکر است که نامه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پارس آباد استان اردبیل - های مورد اشاره توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افغانستان صادر شده اند، اما بعضی از منابع - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پارس آباد استان اردبیل - اظهار داشته اند که محدودیت مورد بحث از سوی نهاد های امنیتی و به دلیل برخی ملاحظات اعمال شده است.

گفتنی است طبق اظهارات وزیر ارتباطات افغانستان، علت مسدود شدن واتس اپ معرفی فناوری - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پارس آباد استان اردبیل - جدیدی برای جایگزینی آن (به دلیل برخی مشکلات کیفی) بوده، و دولت به آزادی بیان به عنوان یکی از حقوق شهروندی پایبند است.

بروزرسانی

بعداز - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پارس آباد استان اردبیل - ظهر روز گذشته «عبدالله عبدالله»، رییس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان و «جاوید فیصل»، سخنگوی ریاست اجرائیه این کشور در توییت های جداگانه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پارس آباد استان اردبیل - اعلام کردند که دولت واتس اپ و تلگرام را مسدود نخواهد کرد.تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پارس آباد استان اردبیل

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تیارا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
احیانا تعمیرگاه شما آیا منطقه محبه بلوار امام خمینی پارس آباد تعمیرات داره؟
پاسخ: بله در محبه بلوار امام خمینی شهر پارس آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone