🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  3. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40925.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بالاخره قابلیت تشخیص آهنگ به دستیار هوشمند گوگل هم اضافه شد

یکی از محبوب ترین ویژگی های سیری امروز به گوگل اسیستنت آمد. با آپدیتی که ساعاتی پیش برای تمام دیوایس های مجهز به گوگل اسیستنت منتشر شده، این دستیار هوشمند حالا می تواند آهنگ هایی ...

یکی از محبوب ترین ویژگی های سیری امروز به گوگل اسیستنت آمد. با آپدیتی که ساعاتی پیش برای تمام دیوایس های مجهز به گوگل اسیستنت منتشر شده، این - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر امیرکلا استان مازندران - دستیار هوشمند حالا می تواند آهنگ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر امیرکلا استان مازندران - هایی که اطراف شما در حال پخش هستند را هم تشخیص بدهد.

البته لازم به ذکر است که دو - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر امیرکلا استان مازندران - دیوایس پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال گوگل از ابتدای عرضه چنین قابلیتی را در خود داشته اند، هر چند که برای تشخیص موزیک حدود یک دقیقه شما را معطل گذاشته و فقط از پس تشخیص آهنگ های - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر امیرکلا استان مازندران - معروف بر می آیند.

توجه داشته باشید که این آپدیت به طور تدریجی منتشر می شود، بنابراین اگر هنوز اثری از آن در گوگل اسیستنت نمی بینید احتمالا باید چند روز دیگر برای رسیدن آن به موبایل تان منتظر بمانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیان بانو نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
این شرکت تعمیرچی شعبه امیرکلا واقعا عالیه! من که خیلی راضی بودم از خدماتی که به من ارائه دادن. تعمیر اجاق گاز و فر لامیرا KPF90L در خانه ما انجام شد و واقعا بهتر از قبل شده، حتی به فروشگاه رفتم دو تا کیک خوشمزه از تفالی من داشتم، واقعا رضایت مشتری براشون بسیار مهمه. با کیفیت و پایین ترین قیمتهای بازار، این شرکت رو به همه پیشنهاد میکنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone