🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  2. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40941.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

همراه اول برای نخستین بار سرویس «تلفای» را در عراق راه‌اندازی کرد

سرویس «تلفای» یا تماس از طریق وای-فای یکی از محبوب‌ترین سرویس‌هایی است که بیشتر اپراتورهای جهان آن را برای کاربران خود ارائه می‌دهند. تصور کنید منزل شما در منطقه‌ای قرار گرفته که آنتن‌دهی مناسبی وجود ...

سرویس «تلفای» یا تماس از طریق وای-فای یکی از محبوب‌ترین سرویس‌هایی است که بیشتر اپراتورهای جهان آن را برای کاربران خود ارائه می‌دهند. تصور کنید منزل شما در منطقه‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران - قرار گرفته که آنتن‌دهی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران - مناسبی وجود ندارد و یا در یک - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران - سفر خارج از کشور هستید و نمی‌خواهید هزینه بالای رومینگ را بپردازید. در هر دو سناریو به سادگی می‌توانید از طریق ارتباط اینترنتی وای-فای، با پرداخت هزینه یک تماس عادی در اپراتور خود مکالمه کنید و این سرویسی است که اپراتورهای ایرانی نیز در آینده آن را ارائه خواهند کرد.

همراه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران - اول - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران - که حرکت سریع‌تری - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران - برای ارائه این سرویس در ماه‌های اخیر داشته، اکنون خبر می‌دهد که آزمایش‌های مربوط به این سیستم را انجام داده است و حالا زائران اربعین حسینی در کشور عراق، می‌توانند با ارتباط وای-فای از همین سیستم استفاده کرده و بدون پرداخت هزینه‌های رومینگ، با شماره خود و داخل ایران مکالمه داشته باشند.

با استفاده از سرویس تلفای همراه اول، زائران نیازی به پوشش شبکه تلفن همراه در کشور عراق برای برقراری و دریافت تماس ندارند و تنها با اتصال به شبکه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران - وای فای می توانند مکالمه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران - کنند. زائران اربعین می توانند با دانلود اپلیکیشن «تلفای» از گوگل پلی (Google Play) و نصب آن، به هر شبکه وای فای متصل شده و همانند قبل مکالمه داشته باشند.

اما همراه اول - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران - چه زمان این سرویس را در داخل ایران و سایر کشورهای جهان در دسترس کاربران خود - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران - قرار خواهد داد؟ روابط عمومی همراه اول در پاسخ به این پرسش به دیجیاتو می‌گوید: «تمام - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران - آزمایش‌های مربوط به این سیستم انجام شده و آمادگی کامل از نظر فنی برای ارائه آن در ایران یا خارج از ایران وجود دارد. با این حال در انتظار دریافت مجوزهای مربوطه برای راه‌اندازی سراسری آن هستیم و به محض دریافت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران - مجوز آن را برای مشترکان خود ارائه می‌دهیم.»

با این وجود همراه اول اکنون این سرویس را در عراق - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران - راه‌اندازی کرده و زائرین اربعین می‌توانند با استفاده از سیم‌کارت همراه اول خود و اتصال به شبکه وای-فای، با تمام شماره‌های همراه یا ثابت داخل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران - ایران بدون پرداخت هزینه رومینگ بین‌الملل تماس حاصل کنند. لازم به ذکر است که ایرانسل نیز مدتی پیش در یکی از مراسم‌های خود با حضور «محمود واعظی» این سرویس را آزمایش کرده بود اما مشخص نیست که این اپراتور چه زمان آن را در اختیار کاربران خود - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران - قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone