🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  4. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40932.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اچ تی سی واقعیت مجازی را به موزه ها می برد

کمپانی اچ تی سی به دنبال راه اندازی برنامه ای چند میلیون دلاری به نام «Vive Arts» است که به موزه ها و دیگر مراکز هنری امکان ایجاد، توسعه و به اشتراک گذاری آثار هنری ...

کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کردکوی استان گلستان - اچ تی سی به دنبال راه اندازی برنامه ای چند میلیون دلاری به نام «Vive - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کردکوی استان گلستان - Arts» است که به موزه ها و دیگر مراکز هنری امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کردکوی استان گلستان - ایجاد، توسعه و به اشتراک گذاری آثار هنری در قالب واقعیت مجازی را - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کردکوی استان گلستان - می دهد.

بخش هدست‌های واقعیت مجازی اچ تی سی از زمان راه اندازی فعالیت زیادی در زمینه های هنری داشته است. «جوئل برتون» معاون استودیو «Vive» در این باره می گوید:

هدف ما از معرفی برنامه Vive Arts استفاده از پتانسیل واقعیت مجازی در هنر و فراهم کردن امکان دسترسی به میراث فرهنگی جهانی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کردکوی استان گلستان - برای همگان است. ما برای هنرمندان و علاقمندان امکان تجربه و تفسیر هنر و فرهنگ را به روشی جدید فراهم می کنیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کردکوی استان گلستاننخستین پروژه ای که قرار است Vive Arts در آن پیاده سازی شود، نمایش - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کردکوی استان گلستان - آثار «آمادئو مودیلیانی» در نگارخانه «تیت مدرن» لندن است، که طی آن اطلاعاتی از زندگی این هنرمند ایتالیایی به شرکت کنندگان ارائه می شود.

علاوه بر این کاربرانی که در محل نمایشگاه حضور ندارند، از طریق فروشگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کردکوی استان گلستان - واقعیت مجازی‌ «Viveport»‌ امکان بازدید از این نگارخانه را خواهند داشت.

این کمپانی قرار است با همکاری موزه هایی در تایپه، برلین، واشنگتن، پاریس و لندن آثار هنری مختلفی را در فروشگاه Viveport قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone