🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  2. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29090.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

روسیه با دستکاری گسترده GPS از پوتین و اماکن نظامی حفاظت می کند

روسیه در اقدامی خطرناک، با دستکاری سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) و ناوبری ماهواره ای و ارسال اطلاعات مکانی جعلی در مقیاس گسترده، از شخصیت های مهم یا مکان های حساس نظامی حفاظت می کند. ...

روسیه در اقدامی خطرناک، با دستکاری سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) و ناوبری ماهواره ای و ارسال اطلاعات مکانی جعلی در مقیاس گسترده، از شخصیت های مهم یا مکان های حساس نظامی حفاظت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رامسر استان مازندران - می کند.

دستکاری و جعل سیگنال های GPS توسط روسیه تازگی ندارد، ولی تحقیقات - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رامسر استان مازندران - اخیر شرکت C4ADS ابعاد گسترده این خرابکاری - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رامسر استان مازندران - را توسط دولت مسکو نشان می دهد. از اوایل سال 2016 تا به امروز، دولت روسیه در 9883 مورد جعل سیستم ناوبری ماهواره ای در شمال و شرق این کشور، شبه جزیره کریمه و سوریه دخالت داشته است. در جریان این اقدامات، سیستم GPS حدود 1311 وسیله نقلیه غیر نظامی هم مختل شده است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رامسر استان مازندران

دستکاری سیستم - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رامسر استان مازندران - ناوبری، امنیت حمل و نقل هوایی و دریایی را - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رامسر استان مازندران - به خطر می اندازد و البته افزایش توان جنگ الکترونیکی روسیه را به جهانیان نشان می دهد. با این حال گروه های تروریستی و تبهکاری هم می توانند با استفاده از این روش، مشکلات عدیده ای را به وجود بیاورند.

گزارش C4ADS از ارتباط نزدیک بین سفرهای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و گزارش اختلال در سیستم GPS خبر می دهد. دستکاری سیستم ناوبری ماهواره - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رامسر استان مازندران - ای معمولاً با بازدید پوتین از مکان های خاص آغاز شده و با خروج او، پایان می یابد. این اقدام با هدف جلوگیری از ورود پهپادهای ناشناس به منطقه ممنوعه پرواز در محل بازدید انجام می شود ولی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رامسر استان مازندران - کشتی های غیر نظامی حاضر در محدوده هم - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رامسر استان مازندران - تحت تأثیر این خرابکاری قرار می گیرند.

علاوه بر ساختمان های دولتی روسیه، اختلال گسترده سیستم GPS در سواحل دریای سیاه و به خصوص شهر گلن دژیک مشاهده شده است. جالب اینکه در این شهر هیچ ساختمان نظامی یا دولتی، حداقل به شکل رسمی دیده نمی شود. روسیه در سوریه هم توانسته سیگنال های GPS را جعل کند، به گونه ای که کاربر نهایی به هیچ وجه قادر به تشخیص موقعیت دقیق خود نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone