🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  2. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  3. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  4. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40905.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کشف مشکل جدید در نمایشگر پیکسل 2 اکس ال؛ گوگل پاسخ می دهد

اخیراً اعتراض های بسیاری از سوی کاربران موبایل پیکسل 2 اکس ال در خصوص مشکلات نمایشگر از جمله بی روح بودن رنگ ها و عدم توازن در روشنایی پیکسل ها شنیده می شود و گویا معضلات این ...

اخیراً اعتراض های بسیاری از سوی کاربران موبایل پیکسل 2 اکس ال در خصوص مشکلات نمایشگر از جمله بی روح بودن - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر متل قو استان مازندران - رنگ ها و عدم توازن در روشنایی پیکسل ها شنیده می شود و گویا معضلات این اسمارت فون تمامی ندارد؛ زیرا در آخرین گزارش ها، مشکل سوختن پیکسل ها نیز به آن ها اضافه شده. در راستای تمامی این اشکالات، به تازگی گوگل قول بررسی مشکلات را داده است.

موضوع سوختگی نمایشگر، که اولین بار توسط سایت Android Central مطرح شد، به این مسئله اشاره می کرد که پیکسل های نمایش دهنده کلید های مجازی پایین صفحه، در پس زمینه های خاکستری، ضعیف و مرده به نظر می رسیدند. اتفاق مذکور در موبایلی که تنها یک هفته از استفاده آن گذشته، مشاهده شده بود که زمان بسیار کوتاهی برای سوختن پیکسل در یک نمایشگر OLED است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر متل قو استان مازندران

لازم به ذکر است که مشکلات قبلی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر متل قو استان مازندران - از جمله بی روح بودن رنگ ها و عدم توازن روشنایی، ممکن است قابل حل باشد، در حالی که سوختگی پیکسل ها به سادگی و به صورت نرم افزاری قابل رفع نیست. سخنگوی گوگل در این باره گفته:

«نمایشگر پیکسل 2 اکس ال از فناوری پیشرفته POLED بهره می برد و رزولوشن +QHD به همراه محدوده رنگی وسیع و کنتراست بالا را ارائه می دهد تا - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر متل قو استان مازندران - بتواند رنگ ها و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر متل قو استان مازندران - رِندِرها را به زیبایی و نیز به صورت طبیعی نمایش دهد. ما تمام محصولاتمان را پیش از عرضه به بازار از نظر کیفی آزمایش می کنیم و همچنین در حال بررسی مشکل گزارش - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر متل قو استان مازندران - شده اخیر هستیم».

گفتنی است مشکل سوختگی پیکسل ها در نمایشگر های OLED اتفاق نادری نیست؛ ولی در صورت وقوع نیز معمولاً پس از چندین - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر متل قو استان مازندران - ماه یا حتی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر متل قو استان مازندران - چندین سال استفاده پیش می آید.

در حال حاضر کاربران این تلفن هوشمند می توانند منتظر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر متل قو استان مازندران - حل آن از سوی گوگل بمانند، یا از طریق گارانتی، موبایل خود را تعویض نمایند؛ البته با توجه به عدم فعالیت رسمی گوگل در کشورمان، بعید به نظر می رسد که امکان تعویض برای کاربران ایرانی به راحتی امکان پذیر باشد.

کشف یک مشکل در نمایشگر برخی موبایل های Pixel 2 گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر متل قو استان مازندران -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone