🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  4. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40908.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آیا دولت چین مانع بزرگترین معامله تاریخ صنعت تکنولوژی می شود؟

در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر تلاش برادکام برای خرید کوالکام منتشر شده بود اما کارشناسان معتقدند حتی اگر این دو کمپانی به توافق برسند ممکن است قوانین «ضد انحصار» مانع بزرگرین معامله تاریخ صنعت ...

در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر تلاش برادکام برای خرید کوالکام منتشر شده بود اما کارشناسان معتقدند حتی اگر این دو کمپانی به توافق برسند ممکن است قوانین «ضد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - انحصار» مانع بزرگرین معامله تاریخ صنعت تکنولوژی شود.

لازم به ذکر است که در مجموعه قوانین کسب و کار قانونی تحت عنوان ضد انحصار وجود دارد که به موجب آن، شرکت ها موظف می شوند رقابتی منصفانه را که دست آخر هم به نفع مشتریان است با یکدیگر داشته باشند.

حال تحلیلگران با اشاره به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - جریمه 1 میلیارد دلاری کوالکام توسط وزارت بازرگانی چین در سال 2015، تاکید کرده اند که این وزارت خانه ممکن است با استناد به قوانین ضدانحصاری مانع انعقاد این قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - داد شود.تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیرگاه استان مازندرانگفتنی است در اوایل سال 2015 کمیسیون ملی اصلاح و توسعه چین پس از یک - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - سال تحقیق و بررسی کمپانی آمریکایی کوالکام را به دلیل نقض قوانین ضد انحصار و دریافت هزینه های جداگانه برای پتنت هایش به پرداخت 1 میلیارد دلار جریمه محکوم کرد.

اگرچه رییس کوالکام اعلام کرد که موقعیت این شرکت در چین دچار تزلل نشده اما این رویداد باعث شد که دولت آن کشور تمامی فعالیت های تجاری این کمپانی را زیر ذره بین قرار دهد.

از طرف دیگر برخی از کارشناسان چینی حوزه اقتصاد در مصاحبه با شبکه تلوزیونی «رویترز» تاکید کرده اند که دولت این کشور انعقاد چنین قرار دادی را طی سه فاز بررسی می کند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - که ممکن است چندین ماه به طول بینجامد.

از نظر آنها ممکن است دولت به جای ایجاد مانع در برابر این معامله به دنبال کسب امتیازات مهمی از دو طرف باشد.

با وجود اینکه هردو کمپانی برادکام و کوالکام آمریکایی هستند اما درآمدهای مشترک آنها در کشور چین 301 میلیون دلار یا به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - عبارتی یک پنجم از کل در آمد آنها را شکل می دهد، - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران - به همین خاطر این دو شرکت چاره دیگری جز جلب نظر مقامات چینی ندارند.

- تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر شیرگاه استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone