🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  2. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40915.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

ریزر هدست جدید Electra V2 را معرفی کرد

اگر با هدست های مخصوص بازی سروکار داشته باشید، حتما متوجه شده اید که اکثر آنها کیفیت چندان مناسبی ندارند با این حال هدست «Electra V2» کمپانی ریزر می تواند حرف های زیادی برای گفتن ...

اگر با هدست های مخصوص بازی سروکار داشته باشید، حتما متوجه شده اید که اکثر آنها کیفیت چندان مناسبی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلوگاه استان مازندران - ندارند با این حال هدست «Electra V2» کمپانی ریزر می تواند حرف های زیادی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلوگاه استان مازندران - برای گفتن داشته باشد.تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلوگاه استان مازندراناین هدست که از هدبند - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلوگاه استان مازندران - آلومینیومی با قابل تنظیم دقیق برخوردار است توانایی تولید صدای فراگیر 7.1 کاناله را دارد که می تواند تجربه‌ای منحصر به فرد از گوش دادن به موسیقی و بازی کردن را برای کاربران فراهم کند.

از دیگر مشخصات Electra V2 می توان به پدهای چرمی و درایورهای 40 میلیمتری که به گفته شرکت سازنده قابلیت سفارشی سازی دارند، اشاره کرد. صدای تولید - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلوگاه استان مازندران - شده توسط این هدست در ابتدا کمی خاص است اما به مرور به آن عادت خواهید کرد.تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلوگاه استان مازندرانبیشتر تولیدکنندگان هدفون و هدست خود قطعات مختلف را تولید می کنند اما شرکت هایی مثل ریزر با خرید اجزای مختلف و اسمبل آنها توانسته اند علی رغم حفظ کیفیت، قیمت محصول نهایی را تا حدودی کاهش دهند.

گفتنی است این هدست در دو مدل با جک 3.5 میلیمتری به قیمت 59 دلار و مدل با پورت USB به قیمت 69 دلار در دسترس خریداران قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone