🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  2. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31386.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی: بانک‌ها برای دریافت کارمزد سرویس جدیدی ارائه کنند

برنامه صندلی داغ در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک با حضور «رضا قربانی» کارشناس حوزه ارزهای مجازی و «ناصر حکیمی» معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در روز نخست همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار شد. ...

برنامه صندلی داغ در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک با حضور «رضا قربانی» کارشناس حوزه ارزهای مجازی و «ناصر حکیمی» - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آوج استان زنجان - معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در روز نخست همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار شد.

در ابتدا برنامه رضا قربانی این موضوع را مطرح کرد که مدل‌های کسب‌وکار در حوزه فناوری‌های مالی بیمار است و ما با صنعتی مواجه هستیم که مسائلی مانند کارمزد دارد و هر روز مساله سمت بانک‌ها بیشتر حس می‌شود. این موضوع را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

ناصر حکیمی در پاسخ به این سوال توضیح داد که اوایل دهه هشتاد هزینه بانک‌ها برای پرداخت زیاد بود و برای رقابت سرویس‌ها را مجانی کردند و اگر سرویسی را رایگان کنید، پولی کردن آن غیرممکن خواهد شد:

«اگر هم بخواهید کارمزد بگذارید مقاومت اجتماعی شدیدی را شاهد خواهید بود. باید استراتژی دیگری داشته باشید، بانک‌ها از نظر درآمدی به شدت تحت فشار هستند و از نظر درآمدی زمان برای اینکه مردم بخواهند کارمزد بدهند گذشته است. شما باید روی سرویس‌های جدید کارمزد بدهید. این تنها راهکاری است که بانک‌ها می‌توانند از این شرایط نجات پیدا کنند.»

قربانی به ایده کارت اعتباری در هشت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آوج استان زنجان - سال قبل اشاره کرد که امروز این موضوع فراموش شده است. معاون - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آوج استان زنجان - فناوری‌های نوین بانک مرکزی نیز در همین رابطه تاکید کرد که بانک‌ها پولی ندارند و این موضوع طبیعی است. به گفته او  بانک‌ها تنگنای مالی شدید دارند و باید دید که در چند سال آینده احتمال ارائه وام فرد به فرد روی پلتفرم‌های بلاکچین وجود دارد یا خیر؟ این موضوع محتمل است و باید شرایط را سنجید.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آوج استان زنجان

کارشناس حوزه ارزهای مجازی همچنین به موضوع استفاده از سکه و - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آوج استان زنجان - اسکناس اشاره کرد و حکیمی در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آوج استان زنجان - پاسخ گفت:

«از سال ۱۳۹۰ وارد روندی شدیم که پرداخت الکترونیک به صورت انفجاری رشد کرد و تراکنش‌های خرد زیاد شد. البته از نظر منفعت سازمانی بانک مرکزی هم این موضوع مطلوب نیست. وقتی رفتار - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آوج استان زنجان - مردم تغییر می‌کند یعنی اتفاق خیلی مهمی افتاده که با هیچ اراده و سیاستی نمی‌توان آن را تغییر داد.»

حکیمی در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آوج استان زنجان - پاسخ به سوال دیگر قربانی مبنی بر اینکه آیا ذی‌نفع بودن رگولاتور در این مساله تاثیر نداشته است، عنوان کرد که ما یک بنگاه خصوصی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آوج استان زنجان - نیستیم. بانک مرکزی سرمایه کوچکی دارد که برای دولت است. دارایی عظیمی دارد که ناشی از بدهی به مردم است. بنابراین درآمد متعلق به همین‌هاست. بانک مرکزی به زیرساخت‌هایی نیاز دارد که اعمال حاکمیت از طریق آن انجام شود.

سوال بعدی برنامه صندلی داغ معطوف به کیف پول موبایلی بود. حکیمی به این موضوع اشاره کرد که ضوابط کیف پول در چارچوب پرداخت‌بان دیده شده است: «از نظر ما تراکنش زیر ۲۰ هزار تومان هزینه‌بر است و برای کاستن این هزینه‌ها باید بخشی از تراکنش‌ها را آفلاین کرد. این سیاست بانک مرکزی است اما نگرانی این است که کسانی که کیف پولی را معرفی می‌کنند وسوسه نشوند که از رسوب پول استفاده کنند و این تنها محدودیت است.»

معاون فناوری‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آوج استان زنجان - نوین بانک مرکزی همچنین درباره ارتباط بدنک مرکزی و - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آوج استان زنجان - اپراتورها عنوان کرد:

«ارتباط ما خوب است و ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان سالیانه به آنها می‌دهیم. اما تنظیم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آوج استان زنجان - ارتباط مهم است و ما برای آن تلاش کردیم دیدگاهمان را نزدیک کنیم. کمیسیون مشترکی بین دو رگولاتور ایجاد کرده‌ایم. کار مشترک مانند احراز - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آوج استان زنجان - هویت و سرویس‌های دولتی زیاد داریم و داریم از تقابل به تعامل می‌رسیم.»

مبحث ای‌پی‌آی پایان‌بخش این صندلی داغ بود. حکیمی درباره این موضوع اشاره کرد که ۱۰۰ درصد درباره این موضوع دغدغه وجود دارد. به گفته حکیمی این کار ضوابط خاص خود را دارد. دو موضوع مهم است، نخست سیاست‌نامه است که شرایط - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آوج استان زنجان - بانک برای طرف‌های سوم مشخص باشد: «ما اگر مقلد خوبی باشیم جلو می‌افتیم. در حال حاضر در حال نوشتن رگولاتوری مشابه PSD2 با مشارکت بانک‌ها هستیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone