🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  4. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31385.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس از نسل جدید ذن بوک های خود در سه مدل رونمایی کرد

با گسترش نیاز به رایانه های قدرتمند در میان اقشار مختلف، اولترابوک ها جایگاه ویژه ای در بازار پیدا کرده اند و با ارائه توان پردازشی مناسب در کنار طراحی سبک و زیبا، کاربرانی را ...

با گسترش نیاز به رایانه های قدرتمند در میان اقشار مختلف، اولترابوک ها جایگاه ویژه ای در بازار پیدا کرده اند و با ارائه توان پردازشی مناسب - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر داراب استان فارس - در کنار طراحی سبک و زیبا، کاربرانی را هدف قرار داده اند که به دلیل شرایط کار و زندگی، امکان حمل و نقل مداوم لپتاپ های سنگین وزن گیمینگ را - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر داراب استان فارس - ندارند.

شرکت ایسوس نیز به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار لپتاپ، به تازگی سه مدل جدید از خانواده ذن بوک خود را معرفی کرده که در رده های 13، 14 و 15 اینچی به دست مشتریان خواهند رسید. در ادامه به مشخصات فنی این محصولات - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر داراب استان فارس - می پردازیم:

ایسوس ذن بوک 13

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر داراب استان فارس

ایسوس مدعی است ذن بوک 13 (UX333) کوچک ترین اولترابوک 13 اینچی جهان است که با ضخامت 16.9 میلیمتر، یک نمایشگر 13.3 اینچی تمام اچ دی با نسبت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر داراب استان فارس - صفحه به بدنه 95 درصد را در اختیار کاربر قرار می دهد. این نمایشگر که از زاویه دید 178 درجه نیز پشتیبانی می کند، 100 درصد گاموت رنگی sRGB را نمایش خواهد داد.

ذن‌بوک‌های جدید به پد اعداد ادغام شده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر داراب استان فارس - با تاچ پد مجهز شده اند

محصول مورد بحث با گزینه های سخت افزاری مختلفی قابل سفارش بوده که چیپست های اینتل Core i7-8565U و Core i5-8265U (نسل هشتم) در کنار گرافیک UHD Graphics 620 یکپارچه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر داراب استان فارس - یا کارت مجزای انویدیا GeForce MX150 از آن جمله اند. - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر داراب استان فارس - همچنین کاربر امکان انتخاب رم - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر داراب استان فارس - 8 یا 16 گیگابایتی را هم داشته و می تواند از میان حافظه های SSD با ظرفیت 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت یک مورد را انتخاب کند.

ذن بوک 13 با سیستم تشخیص چهره، پد اعداد ادغام شده در تاچ پد و عمر باتری 14 ساعته، در دو رنگ آبی و نقره ای عرضه شده و با قیمت پایه در حدود 1011 دلار (بسته به سخت افزار تا 1405 دلار) قابل خریداری خواهد بود.

ایسوس ذن بوک 14

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر داراب استان فارس

مدل 14 اینچی با شماره مدل UX433 تقریباً از همان مشخصات مدل 13 اینچی بهره می برد اما به صورت پیش فرض به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر داراب استان فارس - رم 16 گیگابایتی و SSD با ظرفیت 512 گیگابایتی مجهز شده و با قیمت پایه 1025 دلار (افزایش تا 1420 دلار) قابل سفارش خواهد بود.

ایسوس ذن بوک 15

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر داراب استان فارس

ایسوس نسخه 15.6 اینچی ذن بوک خود با کد UX533 را تنها در یک مدل با بالاترین مشخصات سخت افزاری شامل چیپست نسل هشتمی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر داراب استان فارس - Core i7-8565U، رم 16 گیگابایتی و حافظه 1 ترابایتی عرضه کرده و این محصول را با قیمت 1970 دلار به فروش می رساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone