🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31387.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

آیفون های بعدی احتمالاً به دوربین سه گانه و USB-C مجهز می شوند

بنابر گزارشات تازه منتشر شده از نویسنده‌ی بلومبرگ «مارک گورمان» اپل در نظر دارد تا آیفون بعدی خود را با دوربین سه گانه و پشتیبانی از پورت USB-C در سال ۲۰۱۹ عرضه کند. در حال حاضر ...

بنابر گزارشات تازه منتشر شده از نویسنده‌ی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فارس استان فارس - بلومبرگ «مارک گورمان» اپل در نظر دارد تا آیفون بعدی خود را با دوربین سه گانه و پشتیبانی از پورت USB-C در سال ۲۰۱۹ عرضه کند. در حال حاضر بهترین تلفن‌های غول آمریکایی یعنی آیفون XS و XS مکس دارای - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فارس استان فارس - دوربین دوگانه‌‌ هستند که یکی از لنز‌ها لنز پرتره است. اما گوشی‌های اندرویدی رقیب مثل LG و هواوی همین حالا هم دارای دوربین‌های سه گانه هستند که انعطاف پذیری بالاتری دارند و تصاویر عریض‌تری را به ثبت می‌رسانند.

حالا به نظر می‌رسد اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فارس استان فارس - آماده است تا با جایگزین XS مکس به جمع تولید کننده‌های گوشی‌های با دوربین سه گانه بپیوندد که لنز سوم بتواند فضای دید بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد. - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فارس استان فارس - دوربین سوم پشتی همچنین می‌تواند پیکسل‌های بیشتری را ثبت کند - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فارس استان فارس - تا نرم افزار اپل بتواند به طور خودکار به اصلاح ویدیو‌ها و تصاویر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فارس استان فارس - بپردازد. علاوه بر این ویژگی لایو فوتوز اپل می‌تواند از سه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فارس استان فارس - ثانیه به شش ثانیه افزایش - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فارس استان فارس - داشته باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فارس استان فارس

بنابر اظهارات «گورمان» سه مدل آیفون سال ۲۰۱۹ از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فارس استان فارس - لحاظ طراحی تفاوت آنچنانی با مدل‌های سال ۲۰۱۸ نخواهند داشت اما ممکن است پشتیبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فارس استان فارس - از USB-C به آن‌ها اضافه شود.

او مدعی شده که شرکت آمریکایی در حال بررسی و ارزیابی نسخه‌هایی از آیفون‌های سال ۲۰۱۹ است که از پورت USB-C به جای پورت‌های لایتنینگ استفاده می‌کنند. گورمان البته اشاره‌ای به این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فارس استان فارس - موضوع نکرده که اپل به طور حتم می‌خواهد این تغییر را به آیفون‌های جدید خود بیاورد اما آزمایش‌های انجام شده توسط شرکت کوپرتینویی نشان می‌دهد اپل نسبت به استفاده از USB-C جدی‌تر از همیشه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فارس استان فارس - است. پردازنده‌ای سریع‌تر و همچنین سنسور اصلاح شده‌ی Face ID از دیگر اتفاقاتی است که احتمالا در آیفون‌های جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فارس استان فارس - شاهدش باشیم.

همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فارس استان فارس - به نظر می‌رسد اپل نیم نگاهی به سال ۲۰۲۰ هم دارد و در حال طراحی دوربین سه بعدی لیزری است که می‌تواند با اسکن کردن محیط، فضایی سه بعدی از دنیای واقعی را ایجاد کند. گورمان بر این عقیده است که این دوربین می‌تواند این کار را تا طول حدودا ۵ متری انجام دهد که بسیار بیشتر از سیستم Face ID آیفون‌های کنونی و آیپد پرو‌ها به شمار می‌رود.

استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فارس استان فارس - از سیستم لیزری قادر است به اپل در زمینه‌ی دستیابی به اهدافش در رابطه با واقعیت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فارس استان فارس - مجازی نیز یاری برساند. موضوعی که اخیرا اپل شدیدا به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر فارس استان فارس - آن علاقمند شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone