🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  5. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31382.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

باگ فیس تایم اپل را مجبور به عذرخواهی کرد

هفته‌‌ی گذشته باگ خطرناکی در پلتفرم تماس ویدیویی اپل پیدا شد که به کاربر اجازه می‌داد تمامی صدای پیرامون مخاطبش را پیش از پاسخگویی تماس بشنود. پس از پیدا شدن این باگ فیس تایم بسیاری از کاربران به غیر فعال ...

هفته‌‌ی گذشته باگ خطرناکی در پلتفرم تماس ویدیویی اپل پیدا شد - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که به کاربر اجازه می‌داد تمامی صدای پیرامون مخاطبش را پیش از پاسخگویی تماس بشنود. پس از پیدا شدن این باگ فیس تایم بسیاری از کاربران به غیر فعال کردن فیس تایم آیفون خود پرداختند. حال - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اپل بیانیه‌ای رسمی در - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این باره منتشر نموده و ضمن عذرخواهی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - برای بوجود آمدن باگ فیس تایم مدعی شده که این مشکل را در سرور‌های خود - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - حل نموده است. علاوه بر این اپل اعلام نموده که در هفته‌ی آینده قابلیت چت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گروهی فیس تایم را با آپدیتی جدید دوباره به آیفون ها باز می‌گرداند.

همانطور  که می‌دانید باگ فیس تایم به شما امکان می دهد که با مخاطب مد نظر خود تماس بگیرید و فارغ از آنکه فرد آیفونش را جواب دهد یا نه صدای محیط پیرامونی مخاطب را از طریق میکروفون آیفون وی شنود - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کنید.

پس از پیدا شدن باگ امنیتی فیس تایم کمپانی اپل قابلیت چت گروهی را از این اپ حذف کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و عنوان نمود که تا هفته‌ی آینده این مشکل نرم افزاری را حل خواهد نمود.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران
دو هفته‌ی پیش گرنت تامپسون ۱۴ ساله‌ سعی کرد که از طریق اپ فیس تایم آیفونش با دوستان خود چت ویدیویی گروهی برقرار کند و به صحبت با آنها بپردازد. او اولین نفری بود که باگ فیس - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تایم را پیدا کرده بود.

در این بیانیه‌ی به گیمر فورتنایت که دو هفته پیش باگ فیس تایم را پیدا کرده بود نیز اشاره شد و از مادرش میشل تامسپون برای گزارش سریع این مشکل تشکر ویژه‌ای به عمل آمد.

معذرت خواهی به عمل آمده کاربران یاد - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نامه عذرخواهی تیم کوک مدیر عامل کمپانی کوپرتینویی در سال ۲۰۱۲، - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - درباره‌ی مشکلات اپلیکیشن مپز می‌‌‌اندازد.  تنها تفاوت اینجاست که مشکلات امنیتی  موجود در چت گروهی فیس تایم سریعاً حل شد اما توسعه‌دهندگان اپل مجبور شدند برای مدتی کلا برنامه‌ی مپز را زیر - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و رو کنند تا بتوانند مشکلات موجود را حل نمایند.

 

تماشا کنید: توضیح چگونگی غیر فعال کردن باگ فیس تایم

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone