🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  2. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31390.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

ایده جدید اوپو نحوه پنهان کردن حفره نمایشگر گوشی را شرح می دهد

نمایشگرهای حفره دار به مرور جای خود را در گوشی های هوشمند بیشتری باز می کنند اما از دید بسیاری از کاربران هنگامی که نمایشگر روشن است، به شدت توی ذوق می زنند. پتنت های ...

نمایشگرهای حفره دار به مرور جای خود را در گوشی های هوشمند بیشتری باز می کنند اما از دید بسیاری از کاربران هنگامی که نمایشگر روشن است، به شدت توی ذوق می زنند. پتنت های - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چمخاله استان گیلان - جدید اوپو روش متفاوتی را برای پنهان کردن حفره دوربین پیشنهاد می دهند.

اطلاعات این دو پتنت که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چمخاله استان گیلان - در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چمخاله استان گیلان - روزهای 18 و 22 ژانویه سال جاری توسط اداره مالکیت معنوی جهانی (WIPO) منتشر شده خبر از پوشیده شدن حفره با اپلیکیشن دوربین می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چمخاله استان گیلان

یکی از پتنت ها (تصویر بالا) ردیفی از اپلیکیشن ها - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چمخاله استان گیلان - در بالای نمایشگر را نشان - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چمخاله استان گیلان - می دهد که در بین آنها اپ مرتبط با دوربین هم به چشم می خورد. این اپ دقیقاً در جایی قرار می گیرد که حفره دوربین تعبیه شده. هنگامی که نمایشگر روشن است بخش میانی اپ دقیقاً با حفره منطبق می شود و به نظر می رسد که حفره بخشی از ظاهر اپ است.

ظاهراً اپ دوربین همیشه در جای خود ثابت است و حتی با رفتن به صفحه های هوم دیگر هم جایش تغییر نمی کند. اما بر اساس پتنتی دیگر (تصویر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چمخاله استان گیلان - پایین)، مکان اپلیکیشن دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چمخاله استان گیلان - ثابت نیست - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چمخاله استان گیلان - و می توان جای - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چمخاله استان گیلان - آن را عوض کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چمخاله استان گیلان

راهکاری که اوپو ارائه داده به نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چمخاله استان گیلان - هوشمندانه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چمخاله استان گیلان - می رسد؛ چرا که روشی برای مخفی کردن حفره مزاحم دوربین را ارائه می کند و از سوی دیگر اپلیکیشن دوربین را به سادگی در دسترس قرار می دهد (بر اساس پتنت اول).

اخیراً پتنت مشابه دیگری از سامسونگ مشاهده شده بود که اشاره به یک نمایشگر دوم شفاف روی حفره برای نشان دادن انیمیشن هایی روی این قسمت داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چمخاله استان گیلان
نمایشی از - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چمخاله استان گیلان - پتنت سامسونگ که استفاده از نمایشگر شفاف روی حفره دوربین را تشریح می کند.

انتظار می رود در آینده شاهد راهکارهای پخته تر این چنینی برای گوشی های با نمایشگرهای تمام صفحه باشیم.

توضیح: تصویر تیتر مطلب مربوط به آنر ویو 20 است.

 

تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی اپل که با کمک ۳۲ دستگاه آیفون XR ساخته شده

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone