🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  3. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  5. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43638.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

با هارد اکسترنال ضد ضربه AC360 اپیسر بیشتر آشنا شوید

اگر در محیط های خشن کار می کنید یا شرایط آب و هوایی محل زندگی تان به گونه ای نیست که بتوانید هر ابزار الکترونیکی را خریداری و استفاده کنید باید بگوییم که شرکت ها، ...

اگر در محیط های خشن کار می کنید یا شرایط آب و هوایی محل زندگی تان به گونه ای نیست که بتوانید هر ابزار الکترونیکی را خریداری و استفاده کنید باید بگوییم که - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شرکت ها، برای پاسخگویی به این نیاز گروه خاصی از محصولات را عرضه می کنند.

اپیسر یکی از برندهای تایوانی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - فعال در ایران است که در زمینه ساخت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و تولید محصولات گروه حافطه فعالیت دارد. این شرکت به تازگی یک هارد اکسترنال ضدضربه به نام AC630 را معرفی کرده که در ادامه توجه شما را به متن بیانیه خبری آن در همین رابطه جلب می کنیم.

برای افرادی که دائماً در حال جابجایی هارد اکسترنال خود هستند، بسیار - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مهم است که یک هارد اکسترنال محکم برای حفظ اطلاعات - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - خود - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از ضربه های - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - خارجی داشته باشند چرا که لحظات ارزشمند دیگر تکرار نمیشوند.

به عنوان نوآور اختصاصی در زمینه حافظه شرکت اپیسر هارد اکسترنال AC630  با USB3.1 نسل اول و استاندارد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - درجه نظامی را برای جلوگیری از صدمات ناشی از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - عوامل - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - خارجی معرفی کرد.

قاب لاستیکی این محصول آن را در برابر ضربه مقاوم می کند و AC630 دارای تست سقوط از ارتفاع مطابق با استاندارد ارتش آمریکا و استاندارد IP55 برای عملکرد ضد آب و ضد ضربه است.

این محصول در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دو ظرفیت 1TB و 2TB ارائه شده، علاوه براین طراحی منحصر به فرد برای همراه داشتن کابل در جابجایی های روزمره از گم شدن کابل جلوگیری می کند.

محافظت سه گانه: ضدضربه، ضد آب و ضد گرد و غبار

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

زمانی که اتفاقی مانند ضربه خوردن، درون آب افتادن و یا در معرض گرد و غبار قرار گرفتن  برای هارد اکسترنال می افتد امکان از بین - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - رفتن فایل های شما قطعی است.

جدیدترین هارد اکسترنال دارای درجه نظامی ضد ضربه اپیسر برای مقابله با شرایط سخت ساخته شده. AC630 دارای تست سقوط از ارتفاع مطابق با استاندارد MIL-STD-810G 516.6 - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - روش IV است یعنی اگر این محصول از ارتفاع 1.22 متر بیافتاد اتفاقی برای داده های شما - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نمی افتد.

این هارد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اکسترنال دارای استاندارد IP55 است و تضمین حفاظت از اطلاعات در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برابر گرد و غبار و آب را به شما می دهد.

ساختار لاستیکی ویژه برای شوک های خارجی

AC630 با - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - یک قاب لاستیکی یکدست همراه شده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که که محافظی تقویت شده برای گوشه ها و دو طرف هارد می باشد. این ساختار به عنوان یک زیرسازی قوی برای آسیب های خارجی است که حافظه دستگاه شما را در هر شرایط حفظ میکند.

طراحی کابل قابل حمل و سرعت انتقال بالا

ظاهر اسپرت AC630 - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - با رنگ های روشن طراحی شده، یک نوار محافظ نارنجی رنگ که چهار طرف هارد مشکی را - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پوش می - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دهد ترکیب رنگی زیبایی را ایجاد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کرده. طراحی متفکرانه ای جهت حمل آسان کابل این هارد شده که در صورت عدم نیاز کابل به شکل منظمی بر روی خود دستگاه قرار می گیرد. علاوه بر این اینترفیس USB 3.1 نسل اول این هارد اکسترنال سرعت انتقال بالایی را برای شما به ارمغان آورده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آسمان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
بچه ها سایت ***** اجاق گاز و فر آریستون CP 059 MD.3 شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر شهروان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سایت ***** اجاق گاز و فر آریستون CP 059 MD.3 شما را با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت سراب آذربایجان شرقی روستای گیلک آباد تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone