🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  3. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43639.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Loopsie؛ تصاویر سینماگراف شگفت انگیز بسازید

تا حالا اصطلاح تصاویر سینماگراف به گوش تان خورده؟ اگر با آن آشنا نباشید هم مطمئنا صدها نمونه از این تصاویر را در شبکه های اجتماعی و فیلم های سینمایی دیده اید. تصاویری را می گوییم که ...

تا حالا اصطلاح تصاویر سینماگراف به گوش تان خورده؟ اگر با - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - آن آشنا نباشید هم مطمئنا صدها نمونه از این تصاویر را در شبکه های اجتماعی و فیلم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - های سینمایی دیده اید. تصاویری را می گوییم که چیزی مابین عکس و ویدیو هستند؛ بخش بزرگی از آن ها - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - ثابت است و فقط یک شیء یا موجود زنده در آن - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - ها حرکت می کند.

بهتر بگوییم، یک صحنه چالش مانکن را تصور کنید که زمان در آن برای همه چیز متوقف شده الا یک انسان یا مثلا شیئی پرنده. اپلیکیشن Loopsie، محصول جدید سازندگان کیبورد Chrooma آمده که چنین تصاویری را برایتان بسازد. با این اپلیکیشن فوق العاده می توانید تصاویر سینماگرافی بسازید که دوستان اینستاگرامی تان از تماشای آن ها انگشت به دهان بمانند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران

Loopsie اپلیکیشن بسیار ساده ای است، برای انجام یک وظیفه طراحی شده و طبیعتا امکانات زیادی ندارد. اما بسته به این که چقدر خلاقیت به خرج دهید می توانید با همین امکانات کم هم بی نهایت ایده خلاقانه را عملی کنید.

لوپسی برای ساخت تصاویر سینماگراف به یک کادر ثابت با سوژه های متحرک نیاز دارد. مثلا یک خیابان شلوغ که مردم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - در آن مشغول رفت و آمدند و چراغ راهنمایی هم مدام چشمک می زند. برای ساخت یک تصویر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - سینماگراف چنین منظره ای بسیار ایده آل محسوب می شود. اما چطور باید از آن یک تصویر سینماگراف بسازید؟

با لوپسی کافیست فقط چند ثانیه از این منظره فیلم بگیرید. بعد از این کار فیلم کوتاه شما به شکل یک تصویر ثابت برایتان به نمایش در می آید. حالا کافیست برای به حرکت افتادن هر بخشی از تصویر، مثلا چراغ راهنمایی انگشت تان را روی آن بکشید تا شاهد جان گرفتن آن باشید. به همین سرعت و به همین آسانی.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران
برای تماشای حرکت تصویر آن را در یک تب جدید باز کنید.

حتی بر عکس این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - کار را هم می توانید انجام بدهید. یعنی اگر بخشی از تصویر را به اشتباه به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - تحرک انداختید، با ابزار Freeze می توانید دوباره آن را به حالت ساکن برگردانید. لوپسی با این سیستم ساده امکانی فراهم کرده که فقط در چند دقیقه دقیق - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - ترین و شگفت انگیزترین تصاویر سینماگراف را بیافرینید.

نکته خوب این که در اپلیکیشن تعیین لوپ بخش متحرک هم به دست خود شما سپرده شده. اپلیکیشن دو حالت متفاوت از لوپ را به شما ارائه می کند، یکی لوپ تکرار شونده یا همان حلقه بی پایان که و دیگری حرکت جسم از اول فیلمبرداری به آخر که هر دو می توانند برای سوژه ها و موقعیت های مختلفی کاربرد داشته باشند.

اما شاید بهترین نکته در مورد لوپسی مکانیزم اشتراک گذاری اش باشد. - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - خروجی های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - لوپسی را می توانید به شکل ویدیو در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، یا این که مستقیما در حافظه ذخیره کنید. خوشبختانه خروجی های لوپسی واترمارک ندارند، و می توانید بعد از ساخت هم مجددا به ویرایش آن ها بپردازید.

اگر دوست دارید که با تصاویر سینماگراف مناظر شگفت انگیز و بدیع بیافرینید توصیه می کنیم که اپلیکیشن خوب لوپسی را از دست ندهید. در انتها برای آشنایی با پتانسیل های بی شمار Loopsie از شما دعوت می کنیم که به تماشای این ویدیوی کوتاه بنشینید:

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران

Loopsie

سازنده: GameLounge قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 36.6 / 22.5 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone