🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  2. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  3. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  4. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43626.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی موبایل میان رده Mi 5X را به صورت رسمی معرفی کرد

چند روز قبل بود که رندرهای رسمی موبایل Mi 5X شیائومی پیش از رونمایی لو رفت. حال شاهد معرفی رسمی این محصول میان رده از سوی کمپانی خوش نام چینی هستیم. شیائومی در موبایل Mi ...

چند روز قبل بود که رندرهای رسمی موبایل Mi 5X شیائومی پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از رونمایی لو رفت. حال شاهد معرفی رسمی این محصول میان رده از سوی کمپانی خوش نام چینی هستیم.

شیائومی در موبایل Mi 5X از نمایشگر 5.5 اینچی استفاده کرده که رزولوشن تمام اچ دی یا 1080p را ارائه می کند. چیپست اسنپدراگون 625 با پردازنده هشت هسته ای و فرکانس 2.0 گیگاهرتز، قلب تپنده این دستگاه را - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تشکیل می دهد. - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - چهار گیگابایت حافظه رَم و 64 گیگابایت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فضای ذخیره سازی داخلی هم برای تضمین عملکرد روان سیستم عامل اندروید در اختیار کاربر قرار گرفته اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی

سیستم تصویربرداری شیائومی Mi 5X همان ماژول دوگانه ایست که در پرچمدار کنونی آنها یعنی Mi 6 به کار گرفته شده و سنسورهای 12 مگاپیکسلی دارد. در طراحی این موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - زیبا، - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سیستم آنتن دهی به خوبی مخفی شده و بدنه دستگاه هم با لایه ضد اثر انگشت پوشانده شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی

شیائومی رابط کاربری - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - MIUI - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - 9 را در این موبایل به کار گرفته که بر مبنای نسخه 7.1.1 اندروید نوقا طراحی شده و بهینه سازی های متعددی از جمله دستیار هوشمند، جستجوی تصویر، سیستم فایل جدید و غیره را ارائه می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی

باتری این دستگاه 3080 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که با توجه به بهینگی عملکرد چیپست و سخت افزار به کار رفته، کاملاً مناسب به نظر می رسد. موبایل میان رده شیائومی Mi 5X با ترکیب سخت افزاری 4/64 گیگابایتی به قیمت معادل 220 دلار و در رنگ های طلایی، مشکی و رُز گلد به فروش خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone