🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43619.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ موبایل اقتصادی گلکسی J7 Nxt را با پردازنده هشت هسته ای معرفی کرد

سامسونگ باز هم موبایل جدیدی از خانواده J7 را در کشور هند معرفی کرد. این موبایل که گلکسی J7 Nxt نام دارد، از چیپستی با پردازنده هشت هسته ای و فرکانس 1.6 گیگاهرتز سود می ...

سامسونگ باز هم موبایل جدیدی از خانواده J7 را در کشور هند معرفی کرد. این موبایل که گلکسی J7 Nxt نام دارد، از چیپستی با پردازنده هشت هسته ای و فرکانس 1.6 گیگاهرتز سود می برد که البته مدل آن مشخص نیست.

سامسونگ مقدار 2 گیگابایت حافظه رَم را برای این موبایل اقتصادی در نظر گرفته و 16 گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آن هم به کمک - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کارت حافظه مایکرو اس دی، تا 256 گیگابایت دیگر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - قابل ارتقاء خواهد بود.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

در موبایل گلکسی J7 Nxt سامسونگ شاهد نمایشگری - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - 5.5 اینچی با رزولوشن اچ دی معادل 720×1280 پیکسل و از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نوع سوپر امولد هستیم. در این دستگاه از سنسور 13 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.9 برای دوربین اصلی استفاده شده، ضمن اینکه دوربین ثانویه هم 5 مگاپیکسلی است. این موبایل توانایی ضبط ویدیوهای تمام اچ دی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد.

از دیگر مشخصات تلفن هوشمند گلکسی J7 Nxt سامسونگ می توان به وزن 170 گرمی، برخورداری پیش فرض از سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا، و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. در تصویر زیر می توانید مشخصات کامل این موبایل را - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مشاهده کنید:

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

این موبایل در حال حاضر فقط در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کشور - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هند به فروش می رسد و قیمت آن معادل 180 دلار آمریکا در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نظر گرفته شده. همان طور که در تصاویر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - می بینید، کاربران می توانند یکی از رنگ های مشکی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - یا طلایی را هنگام خرید انتخاب نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone