🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  4. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  5. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43645.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اپل و جریمه 506 میلیون دلاری به خاطر نقض پتنت دانشگاه مدیسون ویسکانسین

دادگاهی در آمریکا کمپانی اپل را به جرم نقض یکی از پتنت های دانشگاه مدیسون ویسکانسین، به پرداخت 506 میلیون دلار جریمه کرد. قاضی منطقه ای مدیسون، آقای «ویلیام کانلی» این حکم را صادر کرده ...

دادگاهی در آمریکا کمپانی اپل را به جرم نقض - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - یکی از پتنت های دانشگاه مدیسون ویسکانسین، به پرداخت 506 میلیون دلار جریمه کرد. قاضی منطقه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مدیسون، آقای «ویلیام کانلی» این حکم را صادر کرده و در واقع مبلغ مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نظر را نسبت به رای قبلی هیئت ژوری، به بیش از دو برابر افزایش داده است.

پتنت مورد نظر در ارتباط با روش هایی برای بهینه سازی پردازنده های کامپیوتری ثبت شده است

پتنت مورد بحث که در سال 1998 میلادی توسط واحد ثبت اختراعات دانشگاه ویسکانزین به ثبت رسیده، در ارتباط با روش هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - برای بهینه سازی پردازنده های کامپیوتری بوده که بر اساس شکایت موجود، - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در چیپست های A8، A7 و A8X اپل مورد استفاده قرار گرفته است. این شکایت نخستین بار در اکتبر سال 2015 میلادی مطرح، و موجب محکومیت اپل از سوی هیئت ژوری به پرداخت 234 میلیون دلار  شد.

البته کمپانی ساکن کوپرتینو پس از صدور رای، درخواست تجدید نظر خود را اعلام نمود و از اداره ثبت پتنت آمریکا نیز خواست در مورد اعتبار سند مورد بحث تحقیق کند. با این حال پس از اتمام تحقیقات، قاضی کانلی 272 میلیون دلار دیگر، به دلیل خسارت های وارده از زمان صدور رای اولیه تا انقضای پتنت دانشگاه ویسکانسین در پایان سال 2016، به مبلغ اصلی اضافه کرد.

گفتنی است مرکز پژوهشی دانشگاه ویسکانسین شکایت دیگری را نیز به صورت جداگانه و در مورد همان پتنت قبلی مطرح نموده که به محصولات جدیدتر اپل مربوط می شود. اما قاضی کانلی اعلام کرده تا - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پایان مراحل پرونده حاضر، شکایت جدیدی را به جریان نخواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - انداخت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone