🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43655.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ایلان ماسک: مدیر عامل فیسبوک درک محدودی از خطرات هوش مصنوعی دارد

نبرد بین ذهن های برتر حوزه تکنولوژی همیشه جذاب بوده و اکنون دو نفر از تأثیر گذار ترین شخصیت های کنونی این عرصه، یعنی «مارک زاکربرگ» و «ایلان ماسک» بحث جالبی را آغاز کرده اند. ...

نبرد بین ذهن - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های برتر حوزه تکنولوژی همیشه جذاب بوده و اکنون دو نفر از تأثیر گذار ترین شخصیت های کنونی این عرصه، یعنی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - «مارک زاکربرگ» و «ایلان ماسک» بحث جالبی را آغاز کرده اند.

زاکربرگ روز دوشنبه در جریان گفتگوی زنده از طریق فیسبوک و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در پاسخ به سؤال یکی از کاربران، آینده تاریک برای هوش مصنوعی را کاملاً رد کرد و افراد معتقد به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - چنین نظریه ای را «بی مسئولیت» خواند:

افراد منفی باف که تلاش می کنند تا بر طبل سناریوهای آخرالزمانی بکوبند را به هیچ وجه درک نمی کنم. به نظر من این نوع تفکر منفی، به نوعی غیر مسئولانه است.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

مدیر عامل فیسبوک ادامه داد:

طی پنج الی ده سال آینده، هوش مصنوعی پیشرفت های چشمگیری را به زندگی ما می آورد؛ اگر علیه AI صحبت می کنید، در واقع با خودروهای ایمن تر، تشخیص بهتر بیماری ها و مواردی از این دست مخالف هستید.

ظاهراً این صحبت ها به ایلان ماسک گران آمده؛ همان طور که می دانید، ماسک یکی از مدافعین برجسته نظریه خطرات - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هوش مصنوعی به شمار می رود. مدیر عامل تسلا، اسپیس اکس و نورالینک (و چند - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شرکت دیگر) همواره در مورد پیشرفت بی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حد و مرز AI هشدار داده و حتی هوش مصنوعی را «بزرگ ترین خطر پیش روی تمدن بشر» نامیده است.

پس از - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - صحبت های زاکربرگ، ماسک مثل همیشه در توییتر به آنها پاسخ داد و اعلام کرد:

با مارک در این مورد صحبت کرده ام. درک او از موضوع بسیار محدود است.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

او در ادامه توضیحات بیشتری را ارائه کرد و گفت در حال حاضر، - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سخت افزار و نرم افزار هوش مصنوعی با سرعت فوق العاده ای پیشرفت می کنند و در واقع شاهد رشد نمایی در این حوزه هستیم. به همین دلیل، در غیاب نظارت - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - صحیح، هر روز با سرعت بیشتری به سمت خطرات بالقوه این فناوری پیش می رویم.

گفتنیست هم زاکربرگ و هم ماسک، - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - انسان های آگاهی هستند و قطعاً به پشتوانه اطلاعات خود صحبت می کنند، اما شاید هردوی آنها از واقعیت دور - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شده اند. خطرات هوش مصنوعی صرفاً محدود - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به آینده علمی-تخیلی و شورش ربات ها علیه انسان نیست و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - همین حالا هم می توان مسائلی نظیر اشاعه تبعیض های نژادی و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - جنسیتی، افزایش نرخ بیکاری، افزایش نابرابری اجتماعی، جاسوسی و نظارت غیر قانونی بر مردم توسط دولت ها، و مواردی از این دست را به عنوان مشکلات واقعی ناشی از پیشرفت AI نام برد.

شاید بهتر باشد دیدگاه مثبت زاکربرگ را با نظرات منفی ماسک ترکیب کرده و راه حلی عملی را برای مشکلات واقعی بیابیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone