🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43650.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اچ پی سری جدید کامپیوترهای دسکتاپ آل-این-وان Pavilion را معرفی کرد

کامپیوترهای رومیزی آل-این-وان (All-in-One) معمولاً در حوزه زیبایی شناختی، حرف چندانی برای گفتن ندارند، البته به جز برخی موارد خاص که با قیمت بسیار بالا عرضه می شوند. شرکت اچ پی هم از این قاعده مستثنی ...

کامپیوترهای رومیزی آل-این-وان (All-in-One) معمولاً در حوزه زیبایی شناختی، حرف چندانی برای گفتن ندارند، البته به جز برخی موارد خاص که با قیمت بسیار بالا عرضه می شوند. شرکت اچ پی هم از این قاعده مستثنی نبوده، اما به تازگی با ارائه نسل جدید دسکتاپ های سری پاویلیون (Pavilion) می خواهد این روند را تغییر دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

سری جدید دسکتاپ - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - های 24 و 27 اینچی اچ پی طراحی زیبایی دارند و از نمایشگر لبه تا لبه با رزولوشن 1080p (قابل سفارش با رزولوشن 4K) بهره می گیرند، ضمن اینکه ضخامت آنها در بعضی قسمت ها به کمتر از یک سانتیمتر می رسد. پایه های زیبا و ظاهر مینیمالیستی این دستگاه ها، می تواند آنها را به یکی از لوازم زینتی منزل بدل نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

از طراحی که بگذریم، شاید تغییرات داخلی دستگاه چندان انقلابی نباشند. در - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هر دو مدل شاهد دوربین های مخصوص اچ پی هستیم که فقط در صورت نیاز شما از محفظه مخصوص بیرون می آیند. همچنین دوربین فروسرخ مخصوص برای استفاده از قابلیت تشخیص چهره ویندوز در این دسکتاپ ها تعبیه شده.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

از نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سخت افزاری، می توان جدیدترین پردازنده های شرکت AMD و اینتل را در این دستگاه ها سفارش داد. حداکثر 16 گیگابایت حافظه رَم و 2 ترابایت فضای ذخیره سازی در کنار کارت گرافیک های حرفه ای رادئون از سری - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - R7 نیز می توانند نیاز کاربران مختلف را برآورده سازند.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

قیمت کامپیوترهای رومیزی جدید اچ پی از 750 دلار شروع می شود که اگرچه رقم کمی نیست، اما - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - توجه به طراحی جدید و زیبا می توان روی فروش خوب آنها حساب باز کرد. در ادامه می توانید تصاویر بیشتری را از دو مدل 24 و 27 اینچی پاویلیون اچ پی مشاهده کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone