🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  2. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  4. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  5. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43628.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

معاون دادستان کل کشور: هماهنگی داعش برای حمله به مجلس از طریق تلگرام بود

معاون دادستان کل کشور امروز در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد تمام هماهنگی های داعش برای حمله به مجلس جمهوری اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) از طریق تلگرام انجام شده بود. عبدالصمد خرم ...

معاون دادستان کل کشور امروز در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد تمام هماهنگی های داعش برای حمله به مجلس جمهوری اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) از طریق تلگرام انجام شده بود.

عبدالصمد خرم آبادی در این رابطه می گوید:

برای هیچ ایرانی قابل قبول نیست که داعش فیلم عملیات تروریستی خود در مجلس شورای اسلامی را در حین عملیات به صورت آنلاین از طریق تلگرام برای همه دنیا پخش کند و کسی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نتواند از نظر فنی جلوی این اقدام را بگیرد.

قاضی خرم آبادی افزود:

همچنین برای هیچ ایرانی قابل قبول نیست که تیم های تروریستی داعش تمام هماهنگی های خود برای انجام عملیات - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تروریستی در مجلس شورای اسلامی را از طریق تلگرام انجام دهند و نهادهای امنیتی کشور به لحاظ غیر قابل کنترل بودن این شبکه، هیچ اطلاعی از این موضوع نداشته باشند.

معاون قضایی دادستان کل کشور به خاطر اشغال دو سوم از فضای - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مجازی کشور به دست بیگانگان، از وزارت ارتباطات گلایه کرد و گفت:

اگر شبکه های اجتماعی بومی، با کیفیت و پر سرعت در کشور وجود داشت، مدیر تلگرام اینگونه با تکذیبیه های متعدد خود مسئولان وزارت ارتباطات را تحقیر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نمی کرد.

به عقیده این مقام مسئول، تأخیر در ایجاد شبکه های اجتماعی بومی به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - هیچ وجه قابل توجیه نیست، آن هم برای کشوری که در عرصه های پیشرفته ای همچون تولید انرژی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - هسته ای صلح آمیز و موشک بالستیک نقطه زن، خودکفاست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone