🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  3. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43618.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

معاون وزیر ارتباطات: متوسط سرعت اینترنت را به 20 مگابیت بر ثانیه می رسانیم

معاون وزیر ارتباطات در مراسم رونمایی از فاز سوم شبکه ملی اطلاعات اعلام کرد مطابق با برنامه پنجم توسعه، سرعت متوسط 2 مگابیت بر ثانیه برای دسترسی به اینترنت در کشور محقق شده است. نصرالله جهانگرد افزود ...

معاون وزیر ارتباطات در مراسم رونمایی از فاز سوم شبکه ملی اطلاعات اعلام کرد مطابق با برنامه پنجم توسعه، سرعت متوسط 2 مگابیت بر ثانیه برای دسترسی به اینترنت در کشور محقق شده است. نصرالله جهانگرد افزود «در برنامه ششم، سرعت متوسط باید به 20 مگابیت بر ثانیه برسد که به راحتی به آن دست خواهیم یافت.»

جهانگرد همچنین از اهداف برنامه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هفتم سخن گفت و اظهار داشت با افزایش 50 برابری، در سال 1405 میانگین سرعت دسترسی به اینترنت در کشور به 100 مگابیت بر ثانیه می رسد.

به گفته معاون - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - وزیر ارتباطات، زیرساخت های ارتباطی کشور مطابق با اهداف تعیین شده ارتقاء - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - یافته اند؛ به عنوان مثال تعداد پورت های اینترنت پرظرفیت کشور از 3.5 میلیون در سال 92 به 34 میلیون در تیر ماه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - 96 رسیده؛ همچنین در مقایسه با چهار - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سال قبل، افزایش 9 برابری ظرفیت شبکه بین المللی و 15 برابری ظرفیت شبکه داخلی را شاهد هستیم.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران می گوید در حال حاضر سرانه مصرف ترافیک - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اینترنت کشور 38 کیلوبیت به ازای هر شهروند است که تا پایان برنامه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ششم توسعه، به 300 کیلوبیت خواهد رسید.

معاون وزیر ارتباطات همچنین از ارتقاء جایگاه زبان فارسی در محیط وب سخن گفت. طبق سخنان جهانگرد، زبان فارسی در سطح وب جهانی از رتبه چهاردهم به نهم رسیده و هم اکنون 1.6 درصد از حجم اینترنت را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone