🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  2. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  3. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  5. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43620.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گفتگوی دیجیاتو با «احسان جهانی» مدیرعامل کارپینو

«با حضور سرویس‌های درخواست ماشین آنلاین، درآمد تاکسی‌های شهری تا ۴۰ درصد کاهش پیدا کرد.» این آماری است که «احسان جهانی»، مدیرعامل شرکت کارپینو می‌دهد و اذعان دارد که با پیوستن به سامانه این شرکت، ...

«با حضور سرویس‌های - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - درخواست - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ماشین آنلاین، درآمد تاکسی‌های شهری تا ۴۰ درصد کاهش پیدا کرد.» این آماری است که «احسان جهانی»، مدیرعامل شرکت کارپینو می‌دهد و اذعان دارد که با پیوستن به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سامانه این شرکت، تاکسی‌ها توانسته‌اند دوباره درآمد خود را افزایش دهند.

اگر در سطح شهر تهران تردد می‌کنید، به احتمال زیاد در اتوبان‌های مختلف چشم‌تان به بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی کارپینو خورده است؛ سرویسی که از اسفند ۱۳۹۵ کار خود را به شکل رسمی آغاز کرد و به جای توانمندسازی خودروهای شخصی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - برای جابه‌جایی مسافر، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به سراغ توانمندسازی تاکسی‌هایی رفته است که به دلیل حضور شرکت‌هایی مانند اسنپ و تپ‌سی، با کاهش درآمد روبه‌رو - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شده‌اند.

در حاشیه نمایشگاه الکامپ، فرصتی دست داد تا با جهانی گفتگویی داشته باشیم و از او سوالاتی در مورد پیشرفت کارپینو و چالش های پیش روی آن در چند ماهی که از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آغاز به کارش می‌گذرد، بپرسیم.

دیجیاتو: چرا به سراغ تاکسی‌های شهری رفتید؟ 

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

جهانی: می‌دانستیم اسنپ و تپ‌سی قرار است با خودروهای شخصی وارد شوند و قاعدتاً ورود مجدد ما با - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ماشین‌های شخصی مزیتی را ایجاد نمی‌کرد. تصمیم گرفتیم به دلیل پتانسیلی که وجود دارد، از مجموعه تاکسیرانی استفاده کنیم؛ تاکسی‌هایی که درآمدشان تا ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بود. با مجموعه تاکسیرانی قرارداد بستیم. تمام رانندگان این سرویس گواهی عدم اعتیاد، سوءپیشینه و شهرشناسی و همچنین ضامن و معرف دارند. به همین دلیل می‌توانیم شعار «سفری با خیال راحت» را مطرح کنیم.

استفاده از تاکسی‌های شهری اقدامی هوشمندانه بوده، اما به هرحال استقبال بالای مردم از سرویس‌های آنلاین درخواست ماشین، دلیلی داشته. - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - چه فکری به حال بهبود تجربه استفاده از تاکسی های شهری کرده‌اید؛ چون متحول کردن فرهنگ - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تاکسی‌های شهری صرفاً با ارائه یک اپلیکیشن محقق نمی‌شود. 

لازم است توضیح دهم همان اول که ما - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آمدیم، فضایی ایجاد شد که ما اپلیکیشنی دولتی هستیم. خیلی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از خبرگزاری‌ها تیتر زدند - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که «اپلیکیشن تاکسیرانی آمد». ما - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - صرفاً با مجموعه‌های تاکسیرانی کار می کنیم ولی یک استارتاپ مستقل و خصوصی هستیم.

مردم درکل اطمینان بالاتری به تاکسی‌ها دارند و فرهنگ استفاده به این شکل از خودروهای شخصی در گذشته ایجاد نشده بود. فرهنگ سازی در زمینه استفاده صحیح از خودروهای شخصی در چنین سرویسی واقعاً هزینه بر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - است و کاری که اسنپ در این زمینه انجام داد بسیار سنگین و قابل تقدیر است.

اما در مورد بحث ذهنیتی که مردم در مورد تاکسی ها دارند، باید گفت که در ۵۰ سال اخیر تاکسی ها در ایران در خدمت مردم بوده اند و در این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بین خوب و بدهایی بوده. اگر قرار بود در این مدت فقط خودروهای شخصی سرویس بدهند، باز هم خوب و بد وجود داشت. اما چون تاکسی‌ها شاخص هستند و ماشین هایشان زرد یا سبز است، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حتی اگر یک مورد خطا سر بزند، به شکل جمعی در موردشان قضاوت می‌شود.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

من از نزدیک با این افراد آشنایی دارم و می‌دانم که بخش زیادی از آنها افراد بسیار - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - زحمت‌کشی هستند. درک می کنم که کار - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دشواری دارند، از صبح تا شب در ترافیک شهری تردد می‌کنند.

ما هدف‌هایی را برای خودمان در نظر داریم اما نمی‌توان آنها را در بازه زمانی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ۳ الی ۵ - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ماهه به دست آورد. از طرفی برای جذب رانندگان تاکسی، فیلترهایی قرار داده ایم و به این صورت نیست که همه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - رانندگان را وارد مجموعه خود کنیم. - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - جدا از بازدید خودرو، تمام رانندگان متاهل هستند (این مورد جز قوانین تاکسیرانی است) و برای تبدیل شدن به یک راننده تاکسی شهری، مراحل مختلفی را سپری - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کرده اند.

یک مصاحبه فردی با رانندگانی که جذب کارپینو می‌شوند داریم و در آن می‌بینیم که راننده، در مقابل برخوردهای مختلف چه بازخوردی نشان می‌دهد. در ادامه، کلاسی برای افراد برگزار می‌شود که استانداردهای مد نظر کارپینو برای رانندگان شرح داده می‌شود.

در مورد این استانداردها بیشتر برایمان بگویید. 

استانداردها از اولین لحظه‌ای که ارتباط مسافر و راننده از طریق اپ شکل می‌گیرد، آغاز - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می‌شود. اینکه در حالت تماس گرفتن یا پیامک دادن، راننده باید چه لحنی داشته باشد - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - چگونه صحبت کند. در خصوص بحث ارتقا فرهنگ راننده ها، هم خودشان تلاش دارند و هم ما استانداردهایی تدوین کرده ایم که در جهت ارتقا کیفیت سرویس آنهاست. همچنین از راننده‌ها می‌خواهیم که در مورد مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در زمان سفر صحبت نکنند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

راننده‌های ما افرادی هستند که کارشان به شکل حرفه‌ای سرویس‌دهی با تاکسی است و با شهر آشنا هستند. به همین دلیل حاضریم برای ارتقا سطح کیفیت سرویسی که ارائه می‌دهند تلاش کنیم. حالا به مرحله‌ای رسیده‌ایم که میخواهیم شخصیت و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - پرستیژ کاری به آنها بدهیم. راننده فردی تاثیرگذار - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در جامعه است - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و خودشان هم در حال کمک کردن هستند تا بتوانیم درآمدشان را - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ارتقا دهیم.

با این تلاش‌هاست - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که توانسته‌ایم روزانه به هر راننده بین ۱۲ تا ۱۵ سرویس بدهیم؛ راننده‌ای که این اواخر روزانه ۳ سرویس می رفت. اتاق فکری داریم که در آن راننده‌ها با نظراتی که برای ما می‌فرستند حضور دارند.

مزیت رقابتی اصلی که باعث می‌شود یک شهروند بخواهد به جای اسنپ و تپ‌سی،‌ کارپینو - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - را انتخاب کند چیست؟ 

امنیت و اطمینان سفر.

شهروندان از تاکسی زرد با اطمینان بیشتری استفاده می‌کنند ولی حقیقت این است که در این دو سال، هیچ گزارشی مبنی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بر عدم امنیت مسافران اسنپ - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - یا تپ‌سی منتشر نشده. 

باید توجه داشت که تمامی تاکسی‌ها شناسنامه دارند. رانندگان آنها گواهی‌های مختلفی را ارائه داده‌اند. آنها موظف به داشتن گواهی شهرشناسی هستند. رانندگان دو ضامن دارند. در سامانه «سیما» تاکسیرانی معرفی می‌شوند تا اگر مشکلی پیش آمد، مجموعه‌های امنیتی بتواند به اطلاعات آنها دسترسی داشته باشد.

بحث امنیت و اطمینان صرفاً به راننده ختم نمی‌شود. ما بیمه مسافر را داریم. تمامی افرادی که از اپلیکیشن ما استفاده می‌کنند، بیمه هستند. سقف پوشش بیمه برای تاکسی ها بالاتر از خودروهای شخصی است. درست است که خودروهای شخصی هم بیمه شخص ثالث دارند، ولی اگر بیمه متوجه شود که رابطه میان دو فرد در خودرو راننده و مسافر است، هزینه ای پرداخت نخواهد کرد.

مزیت دیگر، استفاده ساده از کارپینو در طرح ترافیک است. ما در طرح ترافیک و سایر نقاط قیمت‌های رقابتی ارائه می‌کنیم.

چند راننده فعال - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دارید؟ 

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

این آمار کاملاً محرمانه‌ است و نمی توانم آن را بیان کنم. در شهر تهران، حدود ۸۰ هزار تاکسی داریم. در یک الی دو ماه اول، حدود ۸ هزار تاکسی برای ثبت نام به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ما مراجعه کردند. به دلیل فیلترهایی که داشتیم، همه رانندگان را نتوانستیم جذب کنیم. در حال حاضر یک - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - صف متشکل از ۳۵ هزار تاکسی که درخواست ورود به این سامانه را دارند، وجود دارد.

کارپینو باید چه تعداد راننده جذب کند تا کاربر از وجود ماشین و رسیدن سریع آن اطمینان خاطر داشته باشد؟ آماری از تعداد خودروهای رقبایتان دارید؟ 

آماری از آنها ندارم. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید، این است که ما تاکسی داریم، یعنی راننده ای که کار حرفه ای و تمام وقتش این است و می‌خواهد روزانه دست کم ۸ - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ساعت کار - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کند. اینطور نیست که راننده بخواهد صبح یکی دو سرویس برود و عصر هم در راه برگشت از محل کار اصلی‌اش، چند سرویس برود.

راننده‌های تاکسی به درآمد از این راه نیاز دارند و در بسیاری از ساعات شبانه روز مشغول هستند و یا خودروهایی که راننده کمکی دارند. به همین دلیل نمی‌شود - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - گفت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که اگر به ۳۰ هزار یا ۴۰ هزار خودرو برسیم، به یک سیستم با ثبات برای رسیدن خودرو به مسافر در یک دقیقه رسیده ایم.

حرفتان در مورد کارکرد بیشتر تاکسی ها - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - صحیح است اما تاکسی ها می توانند در سطح شهر مشتری پیدا کنند و قیمت های بالاتری - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - را اعلام کنند. دلیلی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ندارد - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تاکسی در آن لحظه حتماً از سرویس شما استفاده کند. بر فرض کارپینو مسیری را برای راننده ۱۵ هزار تومان اعلام می‌کند ولی راننده خودش در لحظه یک مشتری را - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - پیدا می کند که می‌تواند از او ۲۵ هزار تومان بگیرد. 

موردی که می‌گویید در حالت سنتی اتفاق می افتد. وقتی می‌بینیم که ۳۵ هزار تاکسی می‌خواهند از سامانه ما استفاده کنند، قطعاً خودشان به این نتیجه رسیده‌اند که در طول روز مدت زیادی ماشین - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آنها خالی از مسافر است. بله، ممکن است یک مسیر را هم ۲۵ هزار تومان بروند، اما به نفع‌شان است - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اگر همان ۱۵ هزار تومان را بگیرند، و به محض رسیدن به مقصد اول، مسافر بعدی را دریافت کنند.

رشد بالای ما نشان می‌دهد که راننده‌ها هم از این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سیستم استقبال کرده‌اند. اهداف ماه هشتم خود را در ماه دوم زدیم. به همین دلیل مشغول راه اندازی کارپینو در مشهد هستیم.

اسنپ و تپ‌سی، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ماشین‌های شخصی را جذب کرده‌اند. شما هم ‌از فیلترهای‌ خود برای جذب رانندگان تاکسی می‌گویید. در این میان تکلیف راننده های مسن‌تر که شاید با فضای اپلیکیشن ها آشنایی چندانی نداشته - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - باشند چه می‌شود؟ 

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

ما در بدنه فعلی‌مان، افرادی را داریم که حدود ۶۰ سال سن دارند. هیچ محدودیت سنی برای این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ساختار وجود ندارد و شرط - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اصلی ما، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - همان - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مصاحبه ای - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - است که فرد با کارشناسان ما انجام می‌دهد. اگر از آن عبور کنند، قاعدتاً آنها هم می‌توانند در این سیستم حضور داشته باشند.

اتفاقاً این دوستان اشراف بسیار بیشتری به شهر دارند و می‌توانند مسافر را از مسیرهای میان‌بر به شکلی سریع تر به مقصد برسانند.

شما رانندگانی که تاکسی دارند را تایید می‌کنید. بعضی از این رانندگان خودشان - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کار نمی‌کنند و ماشین را به شخص دیگری کرایه می‌دهند. برای این چالش چه راه حلی دارید؟ 

ما در مصاحبه، پروانه تاکسیرانی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شخص را می‌خواهیم که در آن گواهی سوپیشینه، شهرشناسی و عدم اعتیاد وجود دارد. اما اتفاقی که می‌گویید، یعنی رانندگی شخصی دیگر، ممکن است در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن‌های مشابه هم رخ دهد. ما برای چنین مواردی، یک سرویس پشتیبانی ۲۴ ساعته داریم. مسافرین می‌توانند با خود اپلیکیشن هم موارد اینچنینی را گزارش کنند.

ما بازدیدهای دوره ای را داریم که متشکل از یک ناوگان در کل شهر می‌شود که به بازرسی مشغولند و تمام راننده های سیستم ما را پایش می کنند. در کنار همه این موضوعات، بازرس های خود سازمان تاکسیرانی هم هستند. با این حساب شرایطی که مطرح شد بسیار بعید است و به شکلی سازماندهی کرده ایم که این دست مشکلات به حداقل برسند.

شنیده‌ایم که قبلاً این سرویس در ونزوئلا کار خودش را آغاز کرده. منظور مجموعه خودتان است. 

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

ممکن است چنین سرویس‌هایی را در بسیاری از کشورها پیاده سازی کرده باشند. اما - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کارپینو با توجه به نیازهای بازار ایران، بومی سازی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شده. ما اپلیکیشنی را از شرکت ونزوئلایی خریداری کردیم و سورس آن به ایران آمد و کار بومی سازی آن از سال ۱۳۹۴ آغاز شد. به جرات می‌گویم اپلیکیشن کارپینو امروز بسیار متفاوت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - با چیزی است که در سال ۹۴ خریداری شد.

تیم اجرایی و تیم فنی کارپینو کاملاً داخلی بوده. تیمی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - متشکل از افرادی که در دانشگاه‌های شریف، امیرکبیر، علم و صنعت، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خواجه نصیر و حتی دانشگاه صنعتی اصفهان - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تحصیل کرده‌اند.

پس شما در واقع فقط از سورس کد شرکت ونزوئلایی استفاده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کردید؟ 

بله.

با توجه به تیمی که در اختیار داشتید، چرا خودتان سورس کد را ننوشتید؟ 

می توانستیم از ابتدا اپلیکیشن را خودمان تولید کنیم، ولی تصمیم داشتیم خیلی سریع وارد بازار حمل و نقل کشور بشویم. در سال ۹۴ برنامه داشتیم تا در تهران و چند شهر دیگر سرویس را ارائه دهیم. به همین دلیل سورس را خریدیم و سپس تیم توسعه دهنده اپلیکیشن را تشکیل دادیم.

اما امروز در نقطه فعلی هستیم و با ۳۸ شهر صحبت هایی را برای ارائه سرویس انجام داده‌ایم.

قرار - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - است فقط همین سرویس فعلی را ادامه دهید یا در آینده سورپرایزهایی خواهید داشت؟ 

می‌خواهیم در مسیری پیش برویم که کار را به شکلی خلاقانه و نوآورانه انجام بدهیم. در الکامپ، پنل سازمانی ما به عنوان یک - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - راهکار سازمانی ارائه شد. بر همین اساس از تمامی سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات دعوت کردیم تا از پنل سازمانی ما استفاده کنند. به این شکل می‌توانند گزارشات ویژه‌ای را در حوزه حمل و نقل اداری خود دریافت کنند.

فرض کنید کارکنان و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مهمانان - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - یک سازمان می توانند از اپلیکیشن کارپینو سرویس بگیرند، متناسب با اعتباری که سازمان به این کار اختصاص داده است. یک فرد می تواند با توجه به برنامه ای که از سوی سازمان تعیین می‌شود، از سرویس کارپینو برای رفت و آمد خود استفاده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone